זה לא רק ספורט: נייקי משיקה חנות קונספט חדשה

נייקי משיקה חנות קונספט חדשה וענקית בעזריאלי שתדרבן אתכם לזוז גם בימים שבהם כל מה שבא הוא לשקוע בספה מול התנור

חנות הקונספט של נייקי בעזריאלי (צילום: יח"צ)
חנות הקונספט של נייקי בעזריאלי (צילום: יח"צ)
23 בדצמבר 2015

אם נראה לכם שימים קרים אלה הם זמן טוב להתבצר מול התנור ולחכות לניצני האביב, אתם טועים. האם מיכל צפיר הייתה נרקבת עם קרמבו על הספה? לא. היא הייתה שותה עשב חיטה ויוצאת לרוץ בשלג. עד שיירד לכם שלג מול הבית, תיאלצו להסתפק בקניון עזריאלי, שבימים מסוימים עמוס כמו החרמון, ולכן איש אינו פוקד אותו. אבל עכשיו אין מנוס: חברת נייקי, האוחזת בחנות קונספט מרשימה בדיזנגוף סנטר, חונכת חנות חדשה ומהממת, שמצליחה להושיע את עזריאלי מעצמו.

שופינג ספורט זה הרבה יותר כיף מהדבר האמיתי. נייקי בעזריאלי (צילום: יח"צ)
שופינג ספורט זה הרבה יותר כיף מהדבר האמיתי. נייקי בעזריאלי (צילום: יח"צ)

החנות משתרעת על פני 560 מ״ר של כל מה שיניע אתכם להזיז את הישבן. אינספור נעלי ריצה מחרמנות מסודרות על ה־Waffle Wall, קיר קונספט שעוצב לפי תבנית הוואפל שבה השתמש מייסד נייקי, ביל באוורמן, כדי להכין את הסוליות הראשונות של נעלי הריצה של החברה בשנות ה־70. לצד אלו תוכלו למצוא גם נעלי אופנה, עם דגמים איקוניים כמו נעלי ה־ Air Max וה־Air Force 1 בצד הסניקרבוטס המאובזרות בהגבהה פנימית מחומרים אטומים לגשם ולקור. חובבי הכדורגל יזנקו למראה קיר נעלי הפקקים, ואלה שמעולם לא נאלצו לעלות על סולם יוכלו להתמסר לקולקציית הכדורסל.

בנישת הביגוד הספורטיבי, שבו מגלה החברה הצטיינות יתרה מדי עונה, תמצאו קולקציה רחבה של מוצרי ריצה אופנתיים אך גם פרקטיים: מטייצים זרחניים, דרך חזיות ספורט צבעוניות ועד קפוצ'ונים ומכנסי טרנינג מחממים (אל תוותרו על מכנסי הקמופלאז', הם יתאימו אפילו ליום זרוק במיוחד במשרד). הנשים שבינינו ישמחו לערוך היכרות עם מתחם תאי המדידה הייעודיים, שבהם עמדה למדידת חזיות ספורט בהתאמה אישית. בכלל, התאים מושקעים, נגישים לבעלי מוגבלויות וכוללים פינת לאונג' מזמינה המשקיפה על נתיבי איילון ומזכירה כי את כל האופנה היפה הזאת אנו אמורים לממש מחוץ לכותלי הקניון.

נייקי, 50־1,299 ש"ח, קניון עזריאלי (קומה 2), 6953033־03