רוכבים על הגל

מקום חדש שמשלב ספינינג עם אימוני TRX נפתח בכיכר המדינה. היוש, ניינטיז!

סייקל פלייס
סייקל פלייס
10 בנובמבר 2013

אחרי שנים שבהן מפשעתי התיישבה על אינספור מושבי אופניים, לעתים חמש פעמים בשבוע, אני באמת מרגישה שאין צורך בהרחבה יתרה על הספינינג – תחום שפרץ לחיינו בסערה איפשהו בסוף הניינטיז, ובדרך מוזרה הצליח לשרוד עמנו עד היום. הוא אמנם כבר לא האטרקציה המרכזית בחדרי הכושר אך יש כאלה שעדיין שומרים לו אמונים, ונראה שבימים אלה הוא מנסה לעשות קאמבק בשלל וריאציות, בתקווה שנזכור לו חסד נעורים על משקל המעגל עם דן שילון.

[tmwinpost]אז היה לנו את ספינינג המים – וריאציה נהדרת לימי החמסין האורבניים שעליה הרחבתי בעונה החמה – וכעת, כשימי החורף מאיימים (בתיאוריה) להקפיא לנו את הישבן (שלא לומר להכפיל לנו את משקלו הסגולי), דרושה וריאציה מיוזעת יותר עם טאץ' עדכני.

מצב 3. סייקל פלייס (צילום: טומי הרפז)
מצב 3. סייקל פלייס (צילום: טומי הרפז)

בחודש שעבר נפתח בכיכר המדינה ה־Cycleplace – מקום שלוקח את שיעור הספינינג – זה שכולל דיווש לצלילי מוזיקה חוצת ז'אנרים עם מדריכים אנרגטיים יתר על המידה – ומשלב אותו עם אימוני TRX, האביזר שבונה שרירים כנגד משקל גוף וגורם להזעה פיזית ונפשית. המקום הקטן והמעוצב מחולק לשני חדרים: בראשון תדוושו כאילו אתם בשנת 2000 ובשני תתחברו לרצועות (הממכרות) שישיבו אתכם למציאות. השילוב הזה הוא בדיוק מה שבטטות הכורסה שאנחנו (וכשאני אומרת אנחנו אני לא מתכוונת אליי) צריכים בחורף: שילוב של אירובי אינטנסיבי עם עבודת עיצוב וחיטוב עמוקה. ויחס אישי, כמובן, בלי כל גלוני הזיעה שמאפיינים את מכוני הכושר העמוסים בעיר. טורטית, מישהו?

ואל תשאלו אותנו למה, אבל הנה שיר הספינינג האולטימטיבי:

ה' באייר 30, כיכר המדינה, 03-5291816, www.cycle-place.com