החוש השישי: נשים שישנות עם כלביהן ישנות טוב יותר

מחקר שהתקיים במכללת קניסיוס בבאפלו הוכיח את מה שבעלות הכלבים כבר יודעות מזמן: השינה לצד חברה הטוב ביותר של האישה משתלמת, נינוחה ורגועה יותר מאשר שינה לצד חתול או בן זוג

אישה ישנה עם כלב. אילוסטרציה: שאטרסטוק
אישה ישנה עם כלב. אילוסטרציה: שאטרסטוק

יש רק דבר אחד יותר כיפי מלהיכנס לפיג'מה מפנקת ולהתכסות בפוך עצום, והוא כמובן לעשות את הדברים הללו ואז להיצמד לגוף חמים, שעיר ונעים והיכנס לאווירת שינה. אנחנו לא מדברות על גוף של גבר, אלא על גוף של כלב או כלבה.

פיצי קטן. אילוסטרציה: שאטרסטוק
פיצי קטן. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מכירות את האושר הפנימי שקורה עם נקישות הרגליים הקטנטנות על הרצפה לכיוון חדר השינה בידיעה שעוד שניה חומי יבוא לסשן כירבול? ובכן, מסתבר שהאושר הזה הוכח מדעית שגורם משמעותי לשיפור השינה (ובין השורות- מדובר בניצחון מוחץ לאנשי הכלבים מול אנשי החתולים, בתכלס).

כן כן, מסתבר שהכלב הוא לא רק חברו הטוב של האדם, הוא גם חברה הטוב של האישה המנמנמת, כך לפי מחקר מבורך שהתקיים במכללת קניסיוס בבאפלו, ניו יורק. המחקר סקר  962 נשים המתגוררות בארה"ב: 55% מהם ישנו עם כלב, 31% ישנו עם חתול ו -57% ישנו עם בן אדם. הנשים שישנו עם הכלבים, על פי המחקר, היו בעלות הסיכוי הגבוה ביותר ללילה רגוע.

זאת ועוד! "כשהשוונו את הפרטנרים שבדקנו במחקר (כלבים, חתולים ובני אדם) שישנו לצד בני אדם, גילינו כי הכלבים גרמו לתחושת ביטחון גבוהה יותר וכן נתפסו כפחות מפריעים לשינה עצמה", כך נכתב במחקר. לא צוין אם המחקר כלל גם כלבים שמורידים קונצרט נביחות על משאית הזבל של לפנות בוקר, אבל אוקי.

הכלב השישה עשר. אילוסטרציה: שאטרסטוק
הכלב השישה עשר. אילוסטרציה: שאטרסטוק

לעומתם, "חתולים שישנו במיטה עם בעליהם הובילו לשינה פחות מוצלחת עקב הפרעות, בדיוק כמו פרטנר אנושי", הכל לפי המחקר. מבחינת תחושת נוחות וביטחון, החתולים הגיעו למקום האחרון, אחרי הכלבים ובני האדם.

עוד גילה המחקר כי נשים שהלכו לישון עם כלביהם הלכו לישון מוקדם יותר, ובהתאם לכך התעוררו מוקדם יותר – מסקנה הגיונית הודות לעובדה שרוב הכלבים זקוקים לטיול פיפי מייד על הבוקר, אם כי העניין עם השינה המוקדמת נשמע כמו משהו שזקוק לבדיקה נוספת.

כך או כך, מי ייתן וחוקרי האקדמיה ימשיכו לבלות את זמנם בחקר הקשר שבין נשים וחיות המחמד שלהן, כי מדובר במידע משנה חיים.