אין שני לו

עוד לא הספקנו להתאושש מהסיילים של סוף השבוע וכבר יש לנו דובדבן חדש לצפות לו: החנות האינטרנטית בל וסו חוגגת את ה"סייבר מאנדיי"!

בל אנד סו
בל אנד סו
28 בנובמבר 2013

בארצות הברית קיימת מסורת סיילים מפוארת, שאחד מדובדבניה הוא ה"בלאק פרידיי" – יום שישי השחור – שמתקיים מדי שנה בתחילת דצמבר ומציע הנחות מטורפות על מגוון מוצרים לרגל חג המולד. אך האמריקאים לא פראיירים, ומאז שתרבות רכישות האונליין צברה תאוצה הצטרף עוד יום מכירות לטרפת הגיהוצים: ה"סייבר מאנדיי", שמאפשר לרכוש מוצרים נוספים בהנחה ביום שני העוקב לשישי המשוגע. גם בארץ המסורת מתחילה לתפוס תאוצה – מותגי אופנה רבים מציעים בסוף השבוע הנחות מיוחדות, ומספר אתרים ישראלים יפצחו בסיילים ביום שני ליממה אחת בלבד.

אל תשכחו כרטיס אשראי. מעיל של בי בי דקוטה בבל אנד סו
אל תשכחו כרטיס אשראי. מעיל של בי בי דקוטה בבל אנד סו

חנות האונליין Belle and Sue חוגגת זו השנה השלישית ברצף את אירועי סייבר מאנדיי במסיבה אינטרנטית מגניבה, עם 30 אחוזי הנחה בין יום ראשון בחצות ועד יום שני בחצות על המותגים הנמכרים בה, ביניהם צ'יפ מאנדיי, מליסה, דקוטה ועוד. לצד ההנחות הזמינו הבל-אנד-סואיות אורחים ידועים שישתפו את הגולשים והגולשות בחוויות אינטרנטיות אישיות ועסיסיות בזמן אמת. בעבר התארחו ידוענים כמו שלומי שבן ואייקון האופנה תמר קרוון, והשנה יצטרפו לחגיגה עידן רול- דוגמן, עו"ד ותפוס רשמי – השחקנית ליאת הר לב ואושיות אופנה נוספות. יאללה מינוס בבנק!

belleandsue.co.il