פורים בקארי: כך תתארגנו על תחפושת אותנטית, ובזול

מחפשים תחפושת מקורית, אבל באמת? תום אלרום נוחתת במועדון הפפאיתו עם ערימות של פריטים אותנטיים מהודו, במחירים שמדברים הינדית שוטפת

נמסטה. מתוך המכירה ההודית של תום אלרום. צילום: תום אלרום
נמסטה. מתוך המכירה ההודית של תום אלרום. צילום: תום אלרום
7 במרץ 2016

השטיח שראית בפושקר אבל לא היה לך מקום במוצ'ילה, השרשרת שקנית בג'ייפור אבל הלכה לאיבוד בגסט האוס או הסארי שכל כך רצית אבל 30 ש"ח נראו בזמנו כמו הוצאה כבדה וחסרת אחריות – רצה הדלאי לאמה והיקום מסדר לך הזדמנות לתקן את פספוסי השופינג מהטיול להודו.

מחר (שלישי) תתקיים בדרום העיר מכירה שכולה מייד אין אינדיה, אותה מארגנת תום אלרום, בעלת חנות האונליין ועמוד הפייסבוק הפופולרי "רוצים משהו מהודו?". אלרום חיה בשנים האחרונות על קו הודו-ישראל יחד עם איירי, בנה הראסטפארי בן ה-5. את התחביבים שלה (שופינג, וכאמור, הודו) היא הפכה לדיי ג'וב שלה, כשהקימה עסק למכירת פריטים הודיים מיוחדים אותם היא מלקטת במהלך מסעותיה אפופי ניחוחות הקארי. לרגל השיבה הנוכחית לארץ עם מטען עמוס בסטייל צועני, ובתזמון מושלם עם חג פורים המתקרב, מוציאה אלרום את החנות המקוונת לטיול בעולם האמיתי ומנחיתה אותה לכמה שעות במועדון הפפאיתו.

תום אלרום ובנה איירי מדגמנים בהודית. צילום: תום אלרום
תום אלרום ובנה איירי מדגמנים בהודית. צילום: תום אלרום

במכירה תוכלו למצוא שמלות סארי, טוניקות רקומות, מכנסי אלאדין, תיקים, ארנקים, תכשיטים, טיקות, מוצרי מקרמה ועוד פריטים שיחזירו אתכם היישר אל הערסל בבית הוא בפרוואטי ואלי, או לפחות יספקו השראה לתחפושת מקורית. להשלמת האווירה תוצב במקום גם עמדת ציורי פנים בחינה, כשעל הפסקול יופקד Dj סאן קרי שינגן טרייבל פיוז'ן.

שלישי, 8.3, 16:00-23:00, 30-280 ש"ח, פאפאיתו בר, סלמה 29  
פרטים נוספים בפייסבוק