מונדיאל 2018: מעלים הילוך

אם לא הבנתם מה זה הצרחות ההיסטריות האלה מכל הברים בעיר, המונדיאל הגיע לתל אביב – ומחזור הפתיחה שלו הביא הרבה הפתעות והרבה כוכבים שאכזבו. מי שידע להעריך שתהיה הפתעה – ושלח Winner בזמן – שיחק אותה. עכשיו תורכם להרוויח

מי תנצח? צילום: שאטרסטוק
מי תנצח? צילום: שאטרסטוק
20 ביוני 2018

תוכן שיווקי | Winner

שבוע לתוך המונדיאל, הברים מפוצצים, בשיחות בעבודה כולם אוכלים את הראש על "מסי מול רונאלדו", על זוויות הצילום של המשחק ואיפה יש את ההפי אוור הכי שווה למשחק הערב. אז מה היה לנו עד עכשיו? רונאלדו הוביל את פורטוגל למשחק גדול נגד ספרד החזקה והבקיע שלושה שערים, שהספיקו לתיקו 3:3. ליאו מסי לעומתו החמיץ פנדל, וארגנטינה שלו הסתפקה בתיקו מול איסלנד. גם ברזיל סיימה את המשחק מול שוויץ בתיקו 1:1, ואפילו גרמניה החזקה עשתה מעשה מאוד לא-גרמני והפסידה למקסיקו 1:0. האמיצים שהלכו על האנדרדוג וידעו לחזות מראש שאיסלנד, שווייץ ומקסיקו יפתיעו את הנבחרות החזקות לכאורה, וגם שלחו Winner, עשו מההפתעות האלה קופה נחמדה, וכמובן גם קיבלו זכות להתלהב על החברים. מקנאים? עכשיו הזמן שלכם!

[tmwdfpad]כפי שהסברנו בשבוע שעבר, למלא Winner זה פשוט – כל מה שאתם צריכים זה ללכת בעקבות הראש או הבטן שלכם ולהחליט מי תנצח את המשחק (זאת בהנחה שאתם מעל גיל 18 – כן?!). לקראת משחקי המחזור השני נקבעו יחסי הזכייה למשחקים ועמם נקבעו הנבחרות הפייבורטיות לניצחון  ואלה שעוד עלולות להפתיע. גם השבוע, אם תלכו על אחת מהפייבוריטיות של מומחי ה־Winner תזכו בסכום צנוע, ואם תלכו על האנדרדוג תוכלו לזכות בסכום גבוה (אחרי הכל, האמנתם בה בלב שלם וידעתם שהיא תזכה). אז מי תהיה המקסיקו של השבוע? איפה מתחבאת האיסלנד שאף אחד לא רואה אותה באה? אלה המשחקים הגדולים של השבוע הקרוב.

מה מחכה לנו בסוף השבוע?

ארגנטינה – קרואטיה

ארגנטינה – קרואטיה
ארגנטינה – קרואטיה

ליאו מסי הגיע למונדיאל הזה בתור הכוכב הגדול בעולם, וכמי שצריך להוכיח שהוא יכול להביא את הגביע העולמי לארגנטינה, כמו שעשה האלוהים של ארגנטינה – דייגו מראדונה. במשחק הפתיחה זה לא הלך טוב כאמור, מסי החטיא פנדל וארגנטינה לא הצליחה לנצח את איסלנד, אבל אותו מראדונה יזכיר לו שגם ב־1990 ארגנטינה פתחה את משחק הפתיחה בפספוס, ועדיין הצליחה להגיע עד לגמר. במילים אחרות: מסי עדיין לגמרי יכול לעשות את זה ולהשתיק את כולם, ולגמרי סביר להעריך שזה יהיה הניצחון הראשון שלו במונדיאל. מי שחושב ככה יוכל לעשות פי 1.80 על הכסף שלו. ובכל זאת, המשימה של מסי לא פשוטה בכלל. מי שתעלה לשחק מולו תהיה קרואטיה, שלה הרבה מאוד שחקנים מוכשרים שכולם מכירים, ושניצחה במשחק הפתיחה את ניגריה 0:2 והוכיחה שהציפיות ממנה היו בצדק. שחקן Winner זהיר ילך כנראה עם מסי הקטן ויגיד לעצמו שאין מצב ש"הפרעוש" יאכזב שוב. שחקן Winner אמיץ יותר ישים את הכסף שלו על קרואטיה, כי מה שעבד בשבת, למה שלא יעבוד שוב בחמישי? ואם יעבוד, למה שלא תרוויחו פי 4 על הכסף שלכם?

ברזיל – קוסטה ריקה

ברזיל – קוסטה ריקה

ברזיל – קוסטה ריקה
ברזיל – קוסטה ריקה

 

הפייבוריטית וחביבת המומחים של Winner, ברזיל, נחשבה לאופציה הבטוחה של המשחקיםב־Winner. ובכל זאת, במשחק הפתיחה שלה גם היא התקשתה, והוציאה רק תיקו 1:1 מול שווייץ. המשחק השני, מול קוסטה ריקה, אמור להיות המשחק שבו הכוכבים הנוצצים שלה – גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי, פיליפה קוטינו מברצלונה, וויליאן מצ'לסי ומעל כולם ניימאר של פריס סן ז'רמן – יראו למה כולם מיהרו לשים עליהם את הכסף, וישחררו את הזעם שלהם על היריבה הצנועה. זה משחק חשוב במיוחד לנבחרת הברזילאית אחרי התיקו, שניצחון בו יוכל לשדר לכולם שהכל עדיין "טודו בום". ובכל זאת, לא עומדים מולה קונוסים: לקוסטה ריקה כמה שחקנים טובים, ובראשם השוער של ריאל מדריד – קיילור נבאס, שרגיל לעצור בליגה הספרדית את קוטיניו וגם שחקנים גדולים יותר כמו מסי או לואיס סוארס, ואין סיבה שלא יידע לעשות את זה גם מול נבחרת ברזיל.

ובכלל: גם ב־2014 כולם הימרו שקוסטה ריקה תפסיד את כל המשחקים שלה, אבל היא ניצחה את איטליה ואורוגוואי ונעצרה רק ברבע הגמר. אז למה שהיא לא תעשה את זה גם מול הפוזות של ניימאר? חושבים שהיא תצליח? רוצו לשים על זה כסף! אם קוסטה ריקה תנצח – ואתם שלחתם את הטופס – תוכלו להרוויח פי 18 (!!) על הכסף שלכם!

החלטתם איפה אתם במונדיאל? מה דעתכם על שולחן פרטי בבר, כולל דרינקים, אוכל ומונית עלינו, לכם ולשלושה חברים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של Time Out וכתבו לנו מי לדעתכם יהיו הנבחרות שיעלו לשמינית גמר המונדיאל. חמשת הראשונים שיענו נכונה יזכו בכל הטוב הזה. הכל כלול, הכל עלינו! 

Winnerים: מה חושבים בביצה המקומית על המשחק המסקרן בין ברזיל לקוסטה ריקה?  שאלנו, ויש להם מה לומר

טום אביב

זוכה ״מאסטר שף״ והבעלים של מסעדת קוקו במבינו

"הכרבולת החדשה של ניימאר מפריעה לו לראות את הכדור ועוד אחרי התיקו המשעמם מול שווייץ, לדעתי ברזיל הולכים להפסיד לקוסטה ריקה".

טום אביב. צילום: יח"צ
טום אביב. צילום: יח"צ

דלית רצ׳סטר

שדרנית רדיו בגלגלצ ודי. ג'יי

"ברזיל בטוח תנצח, רוקדים מדהים ולכן גם הקצב על המגרש יהיה מדהים, סמבה וכדורגל זה מה שהם הכי טובים בו גם ככה".

דלית רצ'סטר. צילום: אינסטגרם
דלית רצ'סטר. צילום: אינסטגרם

קורנליוס האיום

כוכב רשת

"כולם אומרים שברזיל תיקח. ברור שהיא תיקח, מברזיל מגיעים הרבה דברים טובים. אז הם חייבים לנצח".

קורנליוס האיום. צילום: אלינה ברגינסקי
קורנליוס האיום. צילום: אלינה ברגינסקי