רסיסים של כוונה: המדריך לקניית מתנה לחג לפי טיפוסים

אוזניות מגניבות, גרביים מודפסים או כפפות אגרוף? כשאתם רוצים לקנות מתנות מיוחדות לאנשים מיוחדים, כדאי להשקיע מחשבה ברעיון ולא, גיפט קארד לא נחשב

לכל טיפוס יש מתנה
לכל טיפוס יש מתנה
30 באוגוסט 2018

האבא של החגים מגיע, זה שפותח לנו את השנה החדשה ואיתו הרצון שלנו לפנק את הקרובים לנו ולהשאיר אותם עם המחשבה שקנינו את המתנה במיוחד עבורם. אנחנו יודעים, החגים מביאים איתם מספיק כאב ראש גם בלי לחשוב על מתנות לכל אחד מהטיפוסים שאתם הכי אוהבים, אז סידרנו לכם מדריך שיפתור לכם את הבעיה. והדבר הכי טוב? לא צריך להתרוצץ ברחבי העיר כדי למצוא אותן –  אתם פשוט צריכים לקפוץ שנייה לדיזנגוף סנטר.

לגיק שיק

לכל אחד יש חבר כזה. הבחור שהחדר שלו מלא בדמויות משחקי מחשב, בובות משונות ופוסטרים של סרטים שאנחנו לא מכירים. החבר הזה הוא גם זה שהכי קל למצוא לו משהו – פשוט שיהיה קול, כי חנונים זה הדבר הכי קול שיש. מסכה מוארת של מלחמת הכוכבים תסגור לכם את הפינה ותשב מצוין ליד חרב הלייזר שיש לו בחדר.
מסכה של מלחמת הכוכבים, 149 ש"ח,  קוליו, בניין B קומה שנייה

אתם חושבים שזה לא נחוץ, החבר הגיק שלכם יאהב אתכם לנצח. צילום: אתר קוליו
אתם חושבים שזה לא נחוץ, החבר הגיק שלכם יאהב אתכם לנצח. צילום: אתר קוליו

האגרנים

החגים הם זמן נפלא לעשות סדר ולנקות את הבית אבל אגרנות היא בעיה אמיתית, והצעד הראשון להתמודד איתה הוא להודות בקיומה. הצעד השני הוא לקנות לאגרנית או לאגרן שאתם אוהבים עוד פריט אקלקטי לבית העמוס שלהם בחנות עם פריטים מעוצבים לבית. עם אגרטל פרחוני אין מקום לטעויות.
קנקן מעוטר, 249 ש"ח, ג'ינג'ר, בניין B קומה מינוס אחת

ואזה נהדרת לדודה ולדוד. צילום: אתר ג'ינג'ר
ואזה נהדרת לדודה ולדוד. צילום: אתר ג'ינג'ר

לדודה ולדוד

השנה אוכלים אצל הדודה והדוד? נפלא. מצד אחד אתם לא צריכים להישאר לנקות בסוף הארוחה, אבל מצד שני אתם בהחלט צריכים להביא מתנה. הפתרון הוא לרכוש משהו שימושי ומעוצב למטבח. זו אחלה דרך לומר תודה על האוכל הטעים שאכלתם ולהשתתף בצערם על שעות הניקיון שיבואו אחר כך. הבלנדר הזה לשייק אישי יכול לבוא להם ממש טוב, והוא גם מתנה מעוצבת שמגיעה במארז מפנק.
Shake&Take, מחיר 299 ש"ח, Cook and Bake, בניין A קומה ראשונה

שייק לקחת, בבקשה. צילום: אתר shake&take
שייק לקחת, בבקשה. צילום: אתר shake&take

לסטודנטים

בין אם באוטובוס, באופניים או ברגל לאוניברסיטה, האוזניות הן החבר הכי טוב של הסטודנט/ית. השנה אפשר להרים להם את הדרך ללימודים ולקנות להם אוזניות שהן גם נוחות וגם סטייטמנט אופנתי. אל תדאגו לגבי הצבע, תמיד יש פתק החלפה.
אוזניות Rebel on ear, מחיר 199 ש"ח, house of marley – בניין A קומה שנייה

Rebel on ear. צילום: אתר מארלי
Rebel on ear. צילום: אתר מארלי

 

למכור לכושר

מי מאיתנו לא מכיר את ההבטחה הנצחית של העם היהודי "אחרי החגים"? אנחנו נספר לכם מי – זה שמתאמן כל השנה ולא לוקח חופש כי הוא מכור לסבל בדרך שאנחנו לא מבינים. את הבחור המכור נפנק במתנה שעל הדרך אומרת "כל הכבוד חבר, תמשיך לתת בראש" ונקנה לו כפפות אגרוף מגניבות, רוב הסיכויים שזה פריט הכושר היחידי שאין לו. הוא יודה לכם על האפשרות לשבור את שגרת המשקולות הרגילה שלו ולעשות באימון משהו אחר לשם שינוי, כזה שיניב פחות או יותר את אותם קולות ואנחות, כך שכולם יהיו מרוצים.
כפפות אגרוף אברלסט פרו סטייל, 149 ש"ח , מגה ספורט, בניין A קומה מינוס אחת

לחבר המכור לכושר שלכם כנראה אין כפפות אגרוף, פנקו אותו. צילום: אתר מגה ספורט
לחבר המכור לכושר שלכם כנראה אין כפפות אגרוף, פנקו אותו. צילום: אתר מגה ספורט

 

להיפסטר

הגרביים הן חלק מהתרבות האופנתית של כל היפסטר. יש לו כמה זוגות בארון, זה בטוח, אבל עוד זוג או שניים יכולים להיות מתנה מושלמת כי הוא מרגיש שאף פעם אין לו מספיק. פנקו אותו בגרביים צבעוניים עם הדפס מגניב, הוא יאהב אתכם בכל ליבו, מבטיחים.
גרביים מעוצבות, 69.90-89.90 ש"ח, בורדר ליין, בניין A קומה ראשונה

גרביים לחבר ההיפסטר. צילום: מתוך אתר בורדר ליין
גרביים לחבר ההיפסטר. צילום: מתוך אתר בורדר ליין

לרווק התל אביבי

גם לכם בוודאי יש את החבר ההוא שמסתובב ברחבי העיר כל הלילה (כל לילה), מכיר את כל הסלקטורים בעיר ומתבאס עליכם לפחות פעמיים בשבוע כי אתם מעדיפים ללכת לישון במקום לצאת איתו למסיבה. אם לא בחברתכם, לפחות תפנקו אותו בבושם שווה במיוחד.
Abercrombie&fitch – First Instinct, מחיר 209 ש"ח, אפריל – בניין A קומה ראשונה

אנחנו לא רוצים לצאת הלילה, אבל קח בושם. צילום: יח"צ
אנחנו לא רוצים לצאת הלילה, אבל קח בושם. צילום: יח"צ

לקרייריסטית הצעירה

אנחנו אוהבים אותה, באמת, אבל לפעמים בא לנו שהיא תנוח. החברה השאפתנית הזאת שמצליחה להחזיק עבודה במשרה מלאה, לימודים, שלושה שיעורי יוגה בשבוע, זוגיות וחיוך – איך היא עושה את זה לעולם לא נבין, אבל זה לא אומר שאי אפשר למצוא לה מתנה. תיק מגניב שמתאים ללפטופ קטן ומשלב בתוכו אופציה לארוז דברים חיוניים לימים הכה ארוכים שלה, הוא בחירה מעולה. ואם כבר, שיגיע בבד מודפס ואופנתי.
תיק גב מעוצב למחשב, 400 ש"ח, נטע ונועה בגדי מעצבים, בניין A קומה ראשונה

תיק מעוצב לחברה שאתם אוהבים, אבל באמת לא מבינים. צילום: יח"צ
תיק מעוצב לחברה שאתם אוהבים, אבל באמת לא מבינים. צילום: יח"צ