10 דברים לעשות בסופ"ש חורפי בבית

כל השבוע אנחנו נאבקים ברוחות ובקור כדי להגיע ממקום למקום, הסופ״ש הגיע ואיתו הזמן להוריד הילוך. הנה 10 דברים שאפשר לעשות בסופ"ש חורפי, (כמעט) בלי לקום מהספה

סופ"ש חורפי. צילום: שאטרסטוק
סופ"ש חורפי. צילום: שאטרסטוק
24 בינואר 2017

תוכן ממומן עבור גולדסטאר

1. איך הופכים ביצה לכדור גומי קופץ, איך לגדל קריסטלים, להפוך קולב למעמד לספרים וחולצה ישנה לפלייסמנט. שלל דברים לכאורה לא חשובים שאף פעם אין באמת זמן לנסות אותם (אותנו הביצה שהופכת לכדור גומי מרתקת) שנמצאים בעמוד הפייסבוק Niftyy של BuzzFeed. בהחלט לנסות בבית.

2. לא לצאת מהפיג'מה. בין אם מדובר בוונזי (פיג'מת האוברול שרואים בכל מקום), טרנינג או הכרבולית מהסלון, אין דבר מספק יותר מזה. וונזי של סופרמן או פיקאצ'ו? תחליטו אתם.

3. להוריד ולבלות שעות באפליקציות. מאז קנדי קראש בהייה אובססיבית בסמארטפון הפכה להיות טאבו וחשש לפירוקן של מערכות יחסים רבות. לא עוד! זה בסדר ומותר הסופ"ש לבנות עיר בMegapolis, להילחם בClash Royals (ממשיכת דרכה של clash of clans) או לקרוא תיגר על זומבים בגרסת ה- Heroes של הקלאסיקה Plants vs. zombies. הן זמינות וחינמיות ב-App store ובחנות Play של אנדרואיד.

[tmwdfpad]4. צפיית בינג'. העונה החדשה של "שרלוק" (והעונות הקודמות המעולות), העונה השלישית של "מוצרט בג'ונגל", שתי עונות המופת של "נעדר" (ו"נעדרת") והעונה הנהדרת של "ווסטוורלד" כבר זמינות בארץ בספריות ה-VOD השונות. בקיצור, לא חסרות סיבות להיכנס למצב מאוזן ולצפות.

שרלוק (HOT VOD, yes VOD, סלקום TV), מוצרט בג'ונגל (HOT VOD, yes VOD, סלקום TV), נעדר/נעדרת (yes VOD, סלקום TV), ווסטוורלד (HOT VOD ,yes VOD)

5. לקרוא ספר. להתעמק לגמרי בספר בלי לחשוב על שרשורי הווצאפ שאנחנו צריכים להשלים אחריו. שווה לבדוק את החדש של ג'ונתן ספרן פוייר, "הנני" (הוצאת כנרת-זמורה ביתן, 98 ש"ח); את "לילות טוקיו" של ג'ייק אדלסטיין (הוצאת פן וידיעות אחרונות, 98 ש"ח); או את "האורחים" של אופיר טושה גפלה (הוצאת כתר, 96 ש"ח).

לקריאה נוספת:

בחנו את עצמכם: האם אתם ממהרים מדי?

סלואו פוד, סלואו ביר וסלואו פאשן: טרנד האיטיות כובש את העולם

6. לבשל. ולא, הכוונה היא לא לאורז שבישלתם במיקרו. אלא לבישול אמיתי, ואם אפשר, שיתאם את רוח הסופ"ש ויהיה איטי במיוחד. אז חסכו מעצמכם את החיפוש בגוגל, סידרנו לכם חמישה מתכונים חורפיים לאוכל בבישול איטי.

מרק בצל צרפתי קלאסי. צילום: שאטרסטוק
מרק בצל צרפתי קלאסי. צילום: שאטרסטוק

7. לבלות זמן אמיתי עם האנשים שאנחנו אוהבים. בלי לנסות להתגבר על סל הגירויים שמלווה כל יציאה. לאבק את הגיטרה שזרוקה מעל הארון ולג'מג'ם עם חברים או לבלות שעות במשחקים קלאסיים שאף פעם לא נמאסים כמו ג'אנגל ספיד או טאבו (הבלוק יחכה, מבטיחים).

8. לשתות בלי לדפוק חשבון. הסיטואציה אידיאלית – אין צורך לקום בבוקר למחרת או להתנדנד הביתה בכפור. החברים ככל הנראה כבר בסביבה ואנחנו מבטיחים שאחרי כמה שלוקים טאבו וג'אנגל ספיד מהסעיף הקודם יראו אחרת לגמרי. אנחנו ממליצים לכם לטעום את הבירה החדשה גולדסטאר SLOWBREW (כן, זו עם 10% האלכוהול!).

9. לסדר מחדש את הסלון. או את הארון, או סתם להזיז דברים בבית עד שתחזירו הכל חזרה למקום.

10. להשלים את כל חוסרי היוטיוב שלכם. בין אם מדובר בסרטון באורך של שעה של החתולה ליל' באב משרבבת את הלשון אל מול אח בוערת, במרתון ניצה ולחם לחיי זמנים טובים יותר או בסרטוני ניתוח של ה-Bro Kiss בין אנדרו גארפילד וריאן ריינולדס בטקס הגולדן גלוב.