הקעקועים של הום טאטו הופכים קירות משעממים לשמחים

ללא מחטים ובלי להתחייב לנצח נצחים, המדבקות המעוצבות של הום טאטו שואפות להפוך את קירות הבית להרבה יותר שמחים

הום טאטו. צילום: אבי דואק
הום טאטו. צילום: אבי דואק
13 באפריל 2017

כבר שש שנים שהאחיות מילי (37) ושרה (33) גל עוסקות באחד התחומים הבוערים בענף האירועים הפרטיים: עיצוב ומיתוג אירועים לאלפיון העליון בצד הפקת אירועים עסקיים לחברות. במסגרת עבודתן הן גם מייצרות מרצ'נדייז שונים ומסוגננים, מה שהוביל ללידתו של מותג העיצוב לבית הום טאטו (Home Tatoo). המותג, שנחנך לפני חודשיים, נשען במידה רבה על ניסיון השתיים בתחום המיתוג ומציע מדבקות מעוצבות בגדלים, איורים וכיתובים שונים כגון "Enjoy the ride" או "Make some magic" ועוד שלל הגיגים, דאחקות ואמרות מעוררות מוטיבציה.

https://www.instagram.com/p/BSTGlSODtZx/

"בתקופה שבה אנחנו מוקפים בפריטי עיצוב מכל עבר, לאנשים חשוב לתת מקום לביטוי האישי ולהוסיף קצת הומור לסביבה הביתית שלהם", מסבירה מילי את האג'נדה שמאחורי הססמאות הדביקות.

https://www.instagram.com/p/BS0Y9MVjQxX/

המדבקות מוצעות לרכישה אונליין תחת הסלוגן "Rock the house", אך אינן מיועדות רק לעטר את קירות הסלון או חדר השינה. בחנות המקוונת קיימות קטגוריות נוספות ומגוונות, שהרי למה לא לקעקע גם את קירות המשרד, הטלפון הנייד, הלפטופ, המחברת או מכסה המנוע? אם אתם חוששים ממחויבות, תשמחו לשמוע כי האחיות מבטיחות שהמוצרים שלהן קלים להדבקה ולהסרה. באותה נשימה הן מבקשות להזכיר שמדובר במשהו קליל וכיפי, או כפי שמסכם זאת אחד מרבי המכר שלהן: "Live, Laugh, Love, Surf".

הום טאטו, 20־109 ש"ח, hometattoo.co.il