קיבלנו הארה

גופי התאורה המעוצבים של חברת Vita יגרמו גם לסלון שלכם לחשוק באיזה איצטרובל מואר

19 ביוני 2014

לולא הצורך להתפרנס ולקיים מדי פעם אינטרקציות חברתיות עם העולם שבחוץ – הייתי מוכנה בשמחה להעביר את חיי בבית, בהרכבת מוצרים של איקאה. רק אני, האיש הקטן עם האף הגדול, וחבילת ברגים שנספרו בדיוק. אני מתה על זה ומוקסמת פעם אחר פעם מהמהירות והיעילות שבה קורמים להם עור וגידים כיסאות וארוניות, ומחוכמתם הרבה של מחברי חוברת ההוראות.

אולי אלה החורפים הארוכים בצפון אירופה, אולי זה משהו באוכל, אך מסתבר שחיבה לעיצוב מוצרים מעולים להרכבה עצמית אינה נחלתם הבלעדית של השבדים. הנה, חברת VITA הדנית מעידה גם היא על צורך בלונדיני להפוך ליותר מסתם מוצר צריכה עבור לקוחותיה, ומייצרת גופי תאורה להרכבה עצמית, שהמראה השיקי שלהם אינו מעיד על עובדת היותם ארוזים בקופסא שטוחה וקלים ביותר להרכבה.

ארוז, קליל ולוהט. גופי התאורה של vita
ארוז, קליל ולוהט. גופי התאורה של vita

גופי התאורה מגיעים בשלושה דגמים שונים, הם יכולים לשמש כמנורת שולחן, רצפה או תקרה, ומתאימים לחללים ביתיים כמו גם לחללים ציבוריים ומסחריים. בנוסף לפשטות ההרכבה העצמית, לאהילים של Vita יתרון בולט נוסף: בשונה מהרבה מוצרים להרכבה עצמית אחרים, שמרגע שחוברו כל חלקיהם אין דרך חזרה, את האהילים אפשר לפרק, לארוז, להעביר מדירה לדירה וכשרוצים – להרכיב מחדש. הקולקציה כוללת את Silvia, אהיל מודרני שמורכב מחלקים דמויי עלה העשויים שכבות פוליפרופילן דקות היוצרים צורת ארטישוק , את Conia, אהיל בעל צורת איצטרובל שעוצב בהשראת צללים גיאומטריים מחודדים ו־Eos, מוצר הדגל של החברה – אהיל תליון דמוי נוצה שעשוי נוצות אווז טבעיות אשר הודבקו בצפיפות ליצירת מראה רך, קליל ואוורירי.

300-2395 ש"ח, להשיג באתר bellakoola.co.il משלוחים חינם, 03-6744007