סופיה ורגרה הרימה את מסיבת השנה ליום ההולדת של כלבתה

איך חוגגים כלבי האלפיון את יום הולדתם? סופיה ורגרה סיפקה הצצה לתחום המסקרן הזה עם חגיגת ענק שהרימה לכבוד יום ההולדת של כלבתה, בגט. מזל טוב

איך כלבי האלפיון חוגגים יום הולדת? אילוסטרציה: שאטרסטוק
איך כלבי האלפיון חוגגים יום הולדת? אילוסטרציה: שאטרסטוק

כל כלב בא יום הולדתו, ובמקרה של כלבה ממשפחת ורגרה מדובר במסיבה שלא היתה מביישת שום הפרזת סוויט סיקסטין לילדה הכי עשירה מבברלי הילס. בגט, כלבתו של מנולו גונזלס, בנה בן ה-26 של ורגרה חגגה 5 חורפים במסיבת ענק שערכה לה הסבתא המאושרת.

יום החג של בגט, מסוג צ'יוואווה, החל כבר בשעות הבוקר עת התעוררה לה בשלווה במיטתה העצומה וזכתה למטר של שטרות שמישהו המטיר עליה מצעצוע של אקדח-כסף. לפני המסיבה עצמה, בגט לבשה שמלה וורודה עם הדפס של פרחים ושרשרת פנינים ויצאה לקבל את פני האורחים, שהביאו לה מתנות כמו כדורים, בובות, צעצועים ומלא קאפקייס צבעוניים. גולת הכותרת היתה כמובן עוגת ענק עם מיני-בגט עשויה בצק סוכר.

https://www.instagram.com/p/Bq6S_A5Fr7h/

ורגרה עצמה ובנה תיעדו את ההילולה באינסטגרם ובסטוריז שלהם, וגם חשבון האינסטגרם של בגט (וודאי שיש לה אחד) היה פעיל והוציא לשאר כלבי המשק בעולם את העיניים. "סבתא שלי עושה את המסביות הכי טובות בעולם", כתבה ורגרה בכיתוב תמונה של בגט משקיפה על שולחן ענק וצבעוני, מלא בעוגות ועוגיות לכבודה.

View this post on Instagram

I don’t have to buy it, ‘cause I already own it.

A post shared by Baguette Gonzalez (@baguettegonzalez) on

https://www.instagram.com/p/Bq50FrPBOT6/

 

אך לא לעולם חוסן: בסטורי שפורסם למחרת הפסטיבל, בגט צולמה על-ידי מנולו גונזלס עם הכיתוב "עירומה ושיכורה, הממואר", זאת בכדי לרמוז שייתכן והיא עדיין בהנגאובר רציני מחגיגת אמש. אנחנו כאן כדי לאחל לה מזל ולהמליץ על שני אדוויל עם הבונזו.