אהוב אותי עם רום סרוויס

הסוויטות הזוגיות שאתם חייבים להכיר, ולא רק בחגי האהבה

12 בפברואר 2014

טרם יבש הרוק על שפתותינו מאז חגיגות השנה האזרחית, והנה מחכה לנו עוד קדוש נוצרי, הפעם סן ולנטינו הרומנטי והדביק שמאיים לשבור באופן סופי את הלבבות הבודדים ולרושש עד עפר את אלה שמצאו בעולם נפש תאומה. אם אתם נמנים עם עלובי הנפש העצובים, סורי – אין לנו איך לעזור לכם, דפדפו הלאה. אך אם אתם דווקא מצויים בזוגיות, האוספים פרוטה לפרוטה כדי לחגוג את ולנטיינס כהלכתו ובמלוא הכוונה – קראו בתשומת לב והתענגו על הרגע, משום שאחרי שתזמינו לילה באחת הסוויטות הזוגיות המפנקות שלעיל, קשה להאמין שיישאר לכם כסף לקנות את הגיליון הבא שלנו.

למתייוונים

באתר המלון מצוין במפורש שאין להביא ילדים בסוויטה, ואילו לנו לא נותר אלא לתהות – מי לעזאזל מביא את הילדים למלון בוולנטיין? לעומת זאת, ילדים שנותרו בבית הם אולי הסיבה היחידה שבגללה היינו מוכנים להתפנות מגן העדן היווני הזה, המציע את כל מה שאנחנו חולמים עליו: סוויטת ענק בחלל מחופה כיפה, הג'קוזי המתבקש פלוס בריכה פרטית הידרותרפית, בריכה נוספת שתחילתה בחדר עצמו והיא נמתחת עד המרפסת המשקיפה לים, ארוחת בוקר ים תיכונית ושמפניה חופשי במהלך השהות. ואפילו, אם רק תרצו – איסוף משדה התעופה.

Perivolas סנטוריני, החל מ־560 יורו

santorini_H

לנודניקים

מלבד בלקון לים התיכון עם נוף כמעט עד קפריסין, חדר שינה מטריף, חדר אמבטיה עצום עם כל פינוקי הלאקשרי המתבקשים וטלוויזיה בג'קוזי – מציעה הסוויטה המלכותית במלון דן התל אביבי שאפילו בוב דילן בכבודו ובעצמו שהה בה. כבוד! את הפינוק האולטימטיבי לעצלנים ונודניקים: באטלר צמוד שיקבל באהבה ובהבנה כל סינג'ור שתמציאו עבורו, כך שאם שכחתם לקנות דובי משוקולד או זר תותים לאהובי לבכם, הוא יעשה זאת בזריזות וביעילות.

מלון דן, הירקון 99, 2,650-3,300 ש"ח

מלון דן תל אביב. צילום: אורי אקרמן
מלון דן תל אביב. צילום: אורי אקרמן

 

לאריסטוקרטים

אם מיטת אפיריון, תה בחלב וכריכוני מלפפון בלב הקנטרי סייד האנגלי זה מה שעושה לכם את זה, אתם באמת חייבים להטיס עצמכם לסוויטת 1575, הקרויה על שם השנה שבה שהתה בה המלכה אליזבת הראשונה, ללמדכם שהמלון כולו – טירה אנגלית טיפוסית – הוא עתיק כמעט כמו ולנטיין בעצמו. מעבר לאווירה המכובדת והמחויבות ההיסטורית, מדובר באמת בחתיכת סוויטה מפוארת והדורה, עם אח גדולה, ספות וכורסאות קטיפה רכות, מיטה עצומה ושירות חדרים יעיל וחרישי, למקרה שבא לכם לנשנש במיטה ביסקוויטים.

Fawsley hall hotel, החל מ־475 ליש"ט

Fawsley Hall Hotel
Fawsley Hall Hotel

למתפנקים

אם אתם כבר בקטע של להפציץ בבילוי הרומנטי אבל לא ממש בקטע של לעלות על מטוס עד מקסיקו – חדר במצפה הימים יסדר לכם את האהבה, לפחות כל עוד אתם לוגמים תה אורגני בין כותלי המלון, שדוגל בשלוש המילים האהובות עלינו: אין כניסה לילדים. אך כיוון שמדור זה עוסק בדובדבנים שעל השמנת, לכו על הסוויטה הנשיאותית, שמשתרעת על 125 מ"ר וכוללת שני חודרי שינה, סלון, ג'קוזי ומרפסת שמשקיפה לנוף כל כך עוצר נשימה – שכמעט תוכלו לשכוח שלא עברתם בדיוטי פרי.

מצפה הימים, 4190־4750 ש"ח

לאוהבי הסומבררו

כדי להגיע לרזורט המקסיקני Verana תזדקקו ללא פחות ממטוס, סירה, מונית ופרדה, שכן מדובר בחור אמיתי, אבל ברגע שתניחו את הישבן הרומנטי שלכם על הספה בסלון המעוצב בסגנון יפני של סוויטת tea-house, הדרך הארוכה שעשיתם תיראה לכם מוצדקת לחלוטין: הסוויטה נטולת הקירות והמוגבהת מאפשרת נוף פתוח לפסיפיק ולמפרץ הקרוב, בריכה פרטית, מיטת קינג סייז מהממת שמעליה תלויה כילה ומרגריטות כיד המלך. רק כשאתם ניגשים לבצע את תוכניותיכם הרומנטיות לחג, זכרו כאמור שאין סביבכם קירות.

Verana hotel- tea house suite, החל מ־340 דולר ללילה

mexico_H

לפרנקופילים

מה שטוב שקארי ולמיסטר ביג שלה, בטח מספיק טוב גם לכם. אם תהיתם איך מרגישה המיטה ומה טעמו של הקרואסון על מרפסת הסוויטה הסופר מהממת בפלזה אתנה בפריז – ולנטיין הקרוב הוא אחלה של הזדמנות ויופי של תירוץ להתפרע כלכלית, לרכוש כרטיס טיסה ולנחות מול דלפק הקבלה של המלון, כמו שיעשו קרוב לוודאי עוד אלפי זוגות נורא מקוריים כמוכם, כי הרי אין קלישאה יותר משכנעת מהעיר הרומנטית ביותר בעולם.

The Champs Elysées Plaza, החל מ־750 יורו ללילה

paris_H