גברת עם סיילים

אחרי גלות מחוץ לעיר, "קולאז' סייל", אירוע המכירה המצליח של קרן שביט, מגיע סוף סוף לתל אביב

22 בינואר 2014

אם נולדתם אתמול, נחתתם לפני שנייה ממאדים או שסתם אתם אדישים לחלוטין למה שקורה סביבכם, סביר להניח שלא שמעתם על קרן שביט. אבל אם כל אחד מהתנאים או שלושתם גם יחד לא מתקיימים, הרי שגם אתם יודעים שהמעצבת הרב תחומית קרן שביט, בעלת הבלוג "טוב ויפה" היא אושית לייף סטייל רבת ניסיון, בעלת טעם ייחודי ומקורי וחוש עסקי מפותח.

כבר שלוש שנים מקיימת שביט מדי רבעון את "קולאז' סייל", אירועי מכירה מצליחים של פריטי עיצוב מתחומים שונים, בהם ניתן לרכוש מתוצרתם של מעצבים ששביט מלקטת אחד-אחד, לצד אביזרים לבית וגלביות אותן היא מעצבת בעצמה. כל מי שביקר באחד האירועים שלה בעבר יודע לספר שהדוכנים מוקפדים והאווירה הכללית שיקית וקסומה, אך אבוי – תמיד מתקיימים הקולאז'ים בלוקיישנים המרוחקים מתל אביב – דבר המקשה על מי שאין מכונית בחניית ביתו להגיע ולהתפנן.

למזלם הרב של התל אביבים, האירוע האחרון שקיימה שביט בכפר הס היה כל כך עמוס וגדוש במבקרים, שהיא החליטה לשכור את שירותיה של חברת הפקה לאירוע הבא, ולקיימו באתר גדול ומרכזי במיוחד – ביתן 11 במרכז הירידים בתל אביב. באירוע ישתתפו 120 דוכני מעצבי אופנה, אקססוריז, מוצרים לבית, עולם הילדים ועוד.

בין המשתתפים: בייסיק, ג'ינג'ר, שרה בראון, שלי דהרי, תמרה, גרטנבנק, קאלה, שלומית אופיר, נעלי בן סימון, סופי, גנדורה, טווילינגן ורבים נוספים.

האירוע יכלול גם מתחמי תרבות ופינוק, מתחם יופי ומנוחה, בית קפה, מתחם סטיילינג אישי .

 23-25 בינואר, ביתן 11, גני התערוכה, תל אביב, הכניסה חופשית