מכונות אכילה: הקולקציה שמערבבת בין כלי מטבח לכלי עבודה

קולקציית האירוח החדשה ברשת סוהו תעשה לכן חשק להזמין שיפוצניק ולפתוח שולחן

Machine Collection - השת"פ בין דיזל לסאלטי. צילום: דן לב
Machine Collection - השת"פ בין דיזל לסאלטי. צילום: דן לב
28 באפריל 2015

לפני חצי שנה בערך, נפל דבר בביתנו. בן זוגי, עלם חמודות שמעולם לא גילה משיכה לתחום השיפוצים, חזר הביתה עם ארגז כלי עבודה שקנה לעצמו בהום סנטר, סתם כמתנה על כך שהוא גבר. כשאני, לתומי, סברתי שפה תסתיים ההפגנה המגדרית, החל בוב הבנאי ליזום ולבצע, בהצלחה חלקית בלבד, מיני קידוחים, הברגות, תיקונים, סתימת חורים, פתיחת סתימות וחשיפת חריץ.

מאחר שביתי הפך לאתר בנייה, לא נותר לי אלא לצאת ולעשות את מה שבנות יודעות לעשות הכי טוב – שופינג, ובאחת הגיחות לאימא של חנויות העיצוב בעיר, סוהו בסנטר, גיליתי לשמחתי סדרת מוצרים חדשה שתאפשר לי לשוב הביתה כשבחיקי לא רק כלים יפים למטבח אלא גם אמירה. אני מדברת, כמובן, עלMachine Collection – קולקציית כלי מטבח, אירוח ואביזרים, שיתוף פעולה בין חברת העיצוב האיטלקית Seletti לבין המותג האיקוני דיזל, המשלבת אופנה, תעשייה, סגנון אורבני וחדשנות יצירתית.

Machine Collection – השת"פ בין דיזל לסאלטי. צילום: דן לב
Machine Collection – השת"פ בין דיזל לסאלטי. צילום: דן לב

לא קשה לזהות את מקור ההשראה של הקולקציה (למתקשים, בכל זאת: עולם המכונות והבנייה), אך בגלגולם החדש, ככלי פורצלן חלקלק ולבן או זכוכית שקופה, מקבלים מברגים, מסמרים, מסורים ואומים אופי שברירי, יוקרתי ואפילו, אם תרצו, נשי. כל הכלים מתאימים לחימום במיקרוגל ולשטיפה במדיח, אך אינם מתאימים לאחסון במקפיא וגם לא – וזאת עליי להבהיר לשיפוצניק הפרטי שלי – לאיטום קירות גבס.

50־449 ש"ח, להשיג ברשת סוהו, דיזנגוף סנטר, מתחם התחנה, קניון רמת אביב