חיים בגבוה: איך נראית מיטת חתולים ב־700 דולר?

ועץ טיפוס ב־900 דולר? חברה שמייצרת רהיטים מעוצבים עבור החתול המודרני מותחת את גבולות הנסבלות של המין האנושי

חתול עשיר. צילום: Shutterstock
חתול עשיר. צילום: Shutterstock
28 באוגוסט 2018

ארצות הברית היא מקום של קטבים: בצד אחד עומדים בני מעמד הפועלים, ללא ביטוח בריאות ועם סיבוכים מהתמכרות למשככי כאבים נרקוטיים כתוצאה מעבודה מאומצת בפס היצור. מן העבר השני עומדים אלה שיש להם מספיק כסף לקנות רהיטי חתולים ארטיזנליים, ומעליהם אלה שיש להם כסף לפתוח עסק לרהיטים כאלה. אחד מהם הוא ג'קסון קנינגהאם, הבעלים והמייסד של חברת Tuft and Paw, המייצרת עמודי גירוד, מיטות ומכסים לארגזי חול שעולים יותר ממטבח של איקאה.

מיטה מעץ טבעי ב-700 דולר. צילום: Tuft and Paw
מיטה מעץ טבעי ב-700 דולר. צילום: Tuft and Paw

על פי אתר Racked, קנינגהאם הגה את הרעיון לאחר שעבר לגור עם חברתו. "היא אובססיבית לחתולים וזה די מסריח שאין להם רהיטים יפים", הוא אמר לאתר. קנינגהאם, בעל רקע בסחר אלקטרוני, בוחר רהיטים שמיוצרים על ידי אומנים ועסקים קטנים. לדבריו, כבר בתחילת הדרך היה ברור שהלקוחות שלו לא מהססים לבזבז בוכטות כדי להשיג את הטוב ביותר עבור החתול שלהם: "אנשים היו כזה: 'אין לך את זה במלאי? אוקיי, אני אחכה שלושה חודשים. אני יכול לשלם יותר כדי לקבל את זה לפני?'. אלה לא היו אנשים שרק רצו לקנות משהו מהר באמזון".

עמוד טיפוס ב-959 דולר בלבד. צילום: Tuft and Paw
עמוד טיפוס ב-959 דולר בלבד. צילום: Tuft and Paw

התיאור של קנינגהאם לא מפתיע, שכן סקירה של קטלוג החברה יכולה לגרום לנשימתכם להיעתק: מחירן של מיטות מעוצבות נע בין 170 ל־700 דולר, והרהיט היקר ביותר – עץ טיפוס – עולה 950 דולר. בסך הכל, מי לא רוצה את הטוב ביותר עבור החתול שלו? גם אם המניאק הקטן נראה קצת כפוי טובה.

בית לחתולים ב-450 דולר. צילום: Tuft and Paw
בית לחתולים ב-450 דולר. צילום: Tuft and Paw