שירה ברזילי מציגה תערוכת איורים חדשה

השרבוטים של שירה ברזילי יוצאים מגבולות האינסטגרם והופכים לתערוכת איורי אופנה

תערוכת איורי אופנה. איור: שירה ברזילי
תערוכת איורי אופנה. איור: שירה ברזילי
19 בינואר 2017

פעם כל פאשניסט ופאשניסטה עם אורך רוח וסבולת לב־ריאה נהגו לתור את הרחובות בשקיקה שמישהו רק ישאל אותם אם הם מוכנים להצטלם לבלוג אופנת הרחוב שלו. היום פחות חשוב להם מי יצלם אותם, העיקר שזה יעלה לאינסטגרם וימשוך את תשומת לבה של שירה ברזילי, המאיירת הפעלתנית שמבלה את ימיה כעורכת הגרפית של מגזין "GoStyle", כבלוגרית ואושיית אוינסטגרם פופולרית (קרוב ל־17 אלף עוקבים) וכרוח החיה שמאחורי מותג הלייף סטייל המאויר קוקטית.

אהלן לעידן רול! איור: שירה ברזילי
אהלן לעידן רול! איור: שירה ברזילי

ברזילי התחילה להשתעשע באיורי אופנה מבוססי פיד לפני כשנה, וכעת היא מתכוונת לעגן אותם לראשונה מחוץ לגבולות הסלולר. בשבוע הבא תיפתח בקניון רמת אביב Fashion Feed – תערוכה צבעונית וחיננית שבה יוצגו כ־30 פורטרטים מאוירים של אושיות מסוגננות כגון אניה בוקשטיין, נלי תגר, יוליה פלוטקין, אלכסה דול, ירדן הראל, שרי גבעתי, שביט ויזל, גפן ברקאי ועידן רול. המוזה, כאמור, הגיעה היישר מהפיד.

תגידו שלום ליוליה פלוטקין. איור: שירה ברזילי
תגידו שלום ליוליה פלוטקין. איור: שירה ברזילי

"אפשר לומר שאני חיה בסרט מצויר", אומרת ברזילי. הרעיון לתערוכה, היא מגלה, נולד לפני כחודשיים בעקבות איור רנדומלי שהקדישה לחבר. "העליתי את האיור לאינסטגרם והיו המון תגובות ובקשות מאנשים שרצו שאאייר אותם. זיהיתי שם משהו חזק מאוד והבנתי שהאינסטגרם הוא בעצם לוח השראה אינסופי. כל עוד שיש אמירה אופנתית או כריזמה – אין סיבה שזה לא יהפוך לאיור".
תערוכת Fashion Feed, החל משני (23.1) עד שישי (17.2), קניון רמת אביב, כניסה חופשית