תנו לנו במודולרי: קולקציית הרהיטים של Innovation תקרב אתכם לקופנהגן

קולקציית הרהיטים המתוחכמת והפונקציונלית של Innovation תגרום לכם להרגיש בדנמרק, גם אם אתם עמוק בקינג ג'ורג'

Innovation
Innovation
9 בספטמבר 2014

עכשיו, אחרי שנחתה בארץ קולקציית הרהיטים החדשה של חברת Innovation, אפשר להכריז בפה מלא שתל אביב היא בדיוק כמו קופנהגן. מדובר בשתי ערים דומות כל כך שממש קשה לשים את האצבע על ההבדלים הספורים שבכל זאת קיימים ביניהן, ואם אתם מתעקשים, כאן ניתן להשיג סביח בכל פינת רחוב, לעומת קופנהגן, שבה מאכל הרחוב האלגנטי הזה קצת פחות נפוץ.

אבל במקום להתקטנן, עדיף פשוט לשמוח שגם אצלנו ניתן להשיג את ספות המיטה, הכורסאות, שולחנות הצד, הכריות, הפופים ומערכות הישיבה של Innovation, שמתאימים מאוד לדירות התל אביביות בעיקר משום שהם עדכניים, טרנדיים מאוד, מודולריים, ניתנים להתאמה אישית ומאפשרים לכל אחד לעצב את הסלון או את חדר השינה שלו על פי טעמו האישי וצרכיו הפרטים, עד הפרטים הקטנים ממש, כמו הטקסטיל של משענות היד של הכורסאות או גודלן.

הקולקציה הסתווית החדשה עונה לשם Istyle והיא מאופיינת במראה נקי ואסתטי, פונקציונלי ומתוחכם, בהשראה ניו יורקית מובהקת שהולמת היטב את אורח החיים המודרני ואת שגרת החיים האורבנית של מי שאוהבים לארח אך גם ליהנות מפינה שקטה ואינטימית – בדירת לופט ענקית או בחלל שכור וקטן. על פי התפיסה של Innovation הכל אפשרי – כל שילוב, גודל או פונקציה שתעלה על הדעת ניתנת למימוש, תודות למודולריות, לניסיון ולמסורת העיצוב הקלאסי והנבון של הרהיטים.

2,990־5,790 ש"ח. להשיג בחנות הקונספט בדיזיין סנטר ברמת גן, 6165159־03

innovation-il.co.il