מלכת האמבטיה: השטיחונים מניו יורק שיגרמו לכם לקנא ברצפה

אתם עוד זורקים מגבות מסמורטטות וקוראים להן שטיח אמבט? תתביישו לכם. המותג הזה יכניס צבע לחדר האמבטיה שלכם, ובעיקר יגרום לכם להתבייש ברכישה ההיא מאיקאה

שטיחון האמבטיה של קולד פיקניק (צילום: יח"צ)
שטיחון האמבטיה של קולד פיקניק (צילום: יח"צ)
27 בפברואר 2019

סלחי לי דירתי כי חטאתי. גם אנחנו חשבנו שעיצוב הבית מתחיל בחדר השינה ונגמר בסלון והותרנו את חדר השירותים והמקלחת שלנו בסיסי ונשכח. אפילו לא היינו שמים לב למחדל הזה לולא היינו נתקלים בקולד פיקניק – מותג טקסטיל צעיר מניו יורק שהאיר את עינינו עם שטחי האמבטיה היפהפיים שלו.

המותג נוסד בשנת 2010 בידי זוג המעצבים הצעירים פיבי סנג ופיטר ביואר וכולל בין היתר שמיכות, כריות, שטיחים וכיסויי מיטה, אך רק עם קולקציית שטיחי האמבטיה “איברים פרטיים" הגיעה הפריצה הגדולה שלהם. העיצוב האיקוני ביותר שלהם לוקח קווים נקיים ויוצר בעזרתם גוף נשי או איבר מין גברי. השטיחים הפכו ויראליים ואליהם הצטרפו במהרה עיצובים מופשטים יותר ומרגשים לא פחות, שזורקים קצת פיקאסו אל תוך חדר האמבטיה.

 

עוד כתבות מעניינות:
הצצנו לדירה של הזוג הכי מאוהב בפלורנטין
תאמינו או לא, הטפט חוזר לקירות שלכם
הנשים שיעשו סדר בג'ונגל האורבני שלכם

השטיחים אומצו על ידי מובילי דעת קהל באינסטגרם, שהרימו למותג בכל הזדמנות אפשרית עם תמונות מעוררות קנאה של חדרי אמבטיה מעוצבים. הגרסה האהובה עלינו היא זו שבה פאשניסטית למיניהן, בניסיון להשוויץ בשטיח אך עדיין להראות את עצמן, התכסו בו כמו בשמיכה. זה מביך כמו שזה נשמע, אבל אנחנו מקווים שהזוג יבין את הרמז, יחזור לשורשיו בעיצוב אופנה ויוציא קולקציית בגדים. להתאים את האאוטפיט לשטיח זה העתיד.

https://www.instagram.com/p/BlDz2m8lMLC/

כיאה למוצר ניו יורקי שלוקח קווים מופשטים על שטיחי אמבט כאמירה, המחירים אינם נמוכים אבל אנחנו ממליצים לבחון את קטגוריית הסאמפלים המתעדכנת תדיר ומציגה פריטים שווים במחירים נמוכים יותר.

← 60 דולר, להשיג באתר Cold Picnic