אל תהיו אנטי: חמישה מוצרי אנטי אייג'ינג מומלצים

עוד לא נולד המניאק שיעצור את הזמן, אבל יש כאלה שעדיין מנסים. בדקנו חמישה תכשירי אנטי אייג'ינג חדשים שמבטיחים לנסות להערים עליו

עוצרים את השעון
עוצרים את השעון
15 במרץ 2016

בלילה, בזמן שכולם ישנים, Idealia Skin Sleep מבית Vichy פועל במרץ להחזרת החיוניות שאבדה לעור האישה עקב מחסור כמעט קבוע בשעות שינה (סיפור חיינו). הוא עושה זאת בעזרת תמהיל מדויק של חומצות בעלות סגולות מיוחדות ושמות שוברי שיניים (היאלורונית, גליצריזית וסליצילית), ויטמין B3, קפאין ושמן משמש המחקה את פרק הזמן הקריטי שמכונה בעגה המקצועית "השינה העמוקה". בפרק זמן זה, טוענים במעבדות המותג, מצויים תאי העור בשיא ההתחדשות וההתחזקות. בסך הכל הקרם אוורירי, נעים ונספג בקלות ובמהירות בעור, ואפילו המחיר שלו ידידותי.

159 ש"ח, להשיג בבתי המרקחת הפרטיים בלבד בייעוץ רוקח, לבירורים: 7730800־09

קרם לילה של וישי
קרם לילה של וישי

הדור החדש והחכם של הסרומים מסדרת 365 של Lancaster מגיע למדפי הקוסמטיקה כשהוא מצויד בטכנולוגיה חדשה וממזרית המכונה אפיגנטיקה (Epigenetics). אותו פלא מאפשר לסרום לחדור אל לב לבו של ה־DNA הנשי, ובכך לעשות בו מיני מעשים משקמים שישכיחו מהעור את גילו האמיתי בטווח הקצר ובטווח הארוך כאחד. התוצאה אינה רק מענגת, אלא גם משכנעת וניכרת לעין תוך ימים אחדים בלבד: פחות קִמטוטים ונפיחויות ויותר עור קורן, בוהק ורענן עם בונוס של ניחוח ליצ'י עדין.

סרום לעור – 399 ש"ח (במקום 690 ש"ח, מחיר השקה מיוחד עד סוף מרץ), סרום לעיניים – 299 ש"ח (במקום 520 ש"ח), להשיג בלעדית בסופר פארם

סרום של לנקסטר
סרום של לנקסטר

נוסף על הפרזנטורית האלגנטית נעמי ווטס, המרקם הנפלא והניחוח הנעים והמתקתק, לקרם היום Revitalift Filler מבית לוריאל פריז יש בקנה תוכניות טיפול מרחיקות לכת באחד מנזקי הזמן הנראים ביותר לעין – איבוד נפח הפנים. הוא עושה זאת באמצעות נוסחה המבוססת בעיקר על מינון גבוה של חומצה היאלורונית (המוכרת היטב למטשטשות הקמטים בהזרקה), ואם לשפוט על פי שימוש יומיומי במשך שבועות ספורים, יש רושם שהיא מייתרת את הפרוצדורה הפולשנית שמכאיבה גם כלכלית.

220 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

קרם יום של לוריאל
קרם יום של לוריאל

ה־Superstart, הבוסטר החדש מבית אליזבת ארדן, מתמקד בטיפול ספציפי בשכבת העור העליונה ולוקח על עצמו את משימות מזעור נזקי הזמן, חידוש העור, הגנה מקסימלית וייעול ספיגתם ופעולתם של הסרום וקרם הפנים הנמרחים לפניו ואחריו. מי שמוכנה להאריך את משך שגרת הטיפוח ואינה יודעת אוברדרפט מהו, תיהנה ממנו מאוד – הוא קליל, מגמיש את העור ומותיר ניחוח של ניקיון יוקרתי.

600 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

קרם פנים של אליזבת ארדן
קרם פנים של אליזבת ארדן

התקמטות, עייפות ופיגמנטציה אינן נחלתו הבלעדית של עור הפנים. הו לא, גם את כפות הידיים צריך לתחזק כדי לשמר ככל האפשר מראה צעיר ומתוח. Protective Hand Revitalizer, קרם הידיים של שיסיידו, מגן מפני קרינה, מצמצם את נראותם של כתמים סוררים וממריץ את זרימת הדם. כמו כן הוא מצפה את העור בשכבה סיליקונית רכה ושקופה, מגוננת ומזינה הנספגת בצ'יק וכלל אינה שמנונית או מכבידה (למעט על חשבון הבנק).

474 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

קרם ידיים של שיסיידו
קרם ידיים של שיסיידו