מריחות את זה בא: הבשמים החדשים ששווים התזה בראש השנה

מריחות את זה? זה לא רק ריח של ראש השנה, זה ריח של מדף עמוס בבשמים חדשים שנחתנו על המדפים שניה לפני החג. מצאנו את כל מה שמריח טוב וכל מה ששווה להתיז

הבושם שריסס אותי. צילום: שאטרסטוק
הבושם שריסס אותי. צילום: שאטרסטוק
19 בספטמבר 2017

באוויר מסתובבים כבר מספר ריחות: ריח הסתיו וריח החגים. שניהם ריחות נהדים אבל יש לתת חשיבות גם לריחות שמגיעים בבקבוק צבעוני ומפתה. אספנו עבורכן את הניחוחות הכי חדשים על המדפים ובדקנו אותם מקרוב על בלוטות אפינו העדינות. להלן התוצאות:

בשמים פרחוניים – 

My Burberry Blush

MY BUBERRY BLUSH
MY BUBERRY BLUSH

הקומוניקט אומר: "מותג האופנה הלונדוני, גאה להשיק או דה פרפום חדש בהשראת פריחת הגנים הוורודים של הבירה הבריטית, הנפתח ברימון מזוגג ובלימון תוסס".

אנחנו אומרות: שלצערנו הרב גנים בריטיים אינם נכללים בעולם האסוציאציות הישיר שלנו, מה שלא הפריע לנו להתאהב בשילוב הקסום של רימונים, גרניום, עלי ורדים, יסמין וויסטריה ובבקבוק האלגנטי.

תכולה: 90 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 556 ש"ח

Emporio Armani – Because It's You

בושם של ארמני
בושם של ארמני

הקומוניקט אומר: "הבושם שלא מתבייש בנשיותו, מלא באושר, בתשוקה וביצרים. מענג, נוצץ, מפתה ומושך כמו פטל בשל".

אנחנו אומרות: אמנם התרגשנו מאד מסיפור האהבה העומד מאחורי ההשקה הכפולה (לבושם הנשי יש גם מקבילה גברית), אבל יותר מכך התרגשנו מהקיק החמוד של הפטל שקופץ לאף עם כל שפריץ. כך או אחרת, אחלה בושם קליל וקיצי.

מחירים מומלצים לצרכן:
100 מ"ל 269 ש"ח לאשה / לגבר
50 מ"ל 169 ש"ח לאשה / לגבר

Gucci Bloom

בושם של גוצ'י
בושם של גוצ'י

הקומוניקט אומר: "ניחוח אמיץ שלוקח אותך ישירות לגן מלא פרחים וצמחים, והגן יפה בדיוק כמו אישה: צבעוני, פרוע, מגוון. יש בו הכל. גוצ'י בלום הוא הניחוח של הגן הזה שלוקח אותך לפנטזיה שכלל אינה קיימת".

אנחנו אומרות: בניגוד לתיאור האניגמטית של אלסנדרומיקלה, המנהל האמנותי החדש, הבושם של בית האופנה האיטלקי השאיר בנו רושם מאד ברור – פרחוני וענוג – מנדרינה, חבוש, יסמין וענבר – כזה שנרצה להשפריץ כל בוקר וששאריות נעימות ממנו נשארות עד הערב.

מחיר לצרכן:
379 ש"ח לבקבוק של 50 מ"ל
499 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

בשמים סקסיים ומפתים –

Modern Muse Le Rouge Gloss – Estée Lauder

בושם של אסתי לאודר
בושם של אסתי לאודר

הקומוניקט אומר: "ניחוח חדש ונועז בהשראת ויניל מצופה לכה אדומה, בוהקת וסקסית, המגרה את החושים בפרובוקטיביות.כאשר גם אדום כבר אינו מספיק, הוסיפי לו בוהק של גלוס".

אנחנו אומרות: אל תתנו לדבר היצרן ולפרזנטורית (קנדלג'נר) להטעות אתכן – הגרסה החדשה של הבושם המוכר היא לא פחות מניחוח נשי קלאסי, עמוק וממכר, שנוצר משילוב מרהיב בין פירות לתבלינים.

מחיר: 299 ש"ח ל – 100 מ"ל. להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון

Goldea The Roman Night – Bvlgari

בושם של בולגרי
בושם של בולגרי

הקומוניקט אומר: "או דה פרפיום חדש בהשראת קסמה של העיר הנצחית בלילה, אשר נוצר עבור האלילה הרומית הלילית, עםפרחוניות ממכרת המספרת את הסיפור המכשף של לילה נטול שינה ברומא וניחוח המתפרץ כמו פריחה זוהרת אל שמי הלילה".

אנחנו אומרות: טוויסט חושני בעלילת הבושם הקודם בסדרה (שאהבנו מאד!), הופך את את הבושם הנ"ל לשפריץ מומלץ לפני יציאה לילית, ברומא, בתל אביב או בכל מקום אחר בעולם. הוא סקסי במידה, לא חזק מדי, והניחוח הכמעט קלאסי שלו מורכב מאדמונית שחורה, יסמין, מוסק ושורשי ווטיוור.

מחיר:
369 ש"ח לתכולת 50 מ"ל
449 ש"ח לתכולת 75 מ"ל

Yves Saint Laurent – Black Opium Floral Shock

בושם של איב סן לורן
בושם של איב סן לורן

הקומוניקט אומר: "חוויה עוצרת נשימה של גילוי עצמי; מכה של חושניות באוקטן גבוה; רעננות נושכת שמטריפה את המוח אבל משאירה בך רצון לעוד. מעורר, ממריץ, הולם כמו פרץ של פרחים ריחניים ומכה חזק כמו המנה הראשונה של אספרסו שאת שותה כאשר את מתעוררת משנתך".

אנחנו אומרות: עם כל הכבוד, שום דבר, בטח לא בושם, לא ממריץ ומעורר כמו הקפה הראשון של הבוקר. למרות הנוכחות של הפולים החומים בתרכובת הניחוח (כמו גם פרזיה, הדרים, ברגמוט ואגסים מסוכרים), אנחנו מוצאים אותו דווקא הולם את שעות החשיכה.

מחירים לצרכן:
269 ש"ח לתכולת 50 מ"ל
349 ש"ח לתכולה 90 מ"ל

בשמים אנינים ומתוחכמים – 

Calvin Klein Obsession

בושם של קלווין קליין.
בושם של קלווין קליין.

הקומוניקט אומר: "הבושם הראשון שנוצר ומקודם תחת שרביטו של ראף סימונס, המהווה חגיגה של כל בשמי קלווין קליין, בעבר, בהווה ובעתיד, כשבליבו ניצב זיכרונה של אהבה ישנה, שצפה ועולה בעקבות ריחו של אדם אחר הנשאר על העור".

אנחנו אומרות: אם יש יתרון לגיל, הרי הוא האפשרות לחוש נוסטלגיה לשנות ה90, שמככבות ביג טיים בבושם החדש-ישן הזה, תודות לניחוח יוניסקסי עוקצני– מתקתק, לאחת והיחידה קייט מוס המהממת לנצח בקמפיין ולבקבוק בעיצוב מינימליסטי ורב שיק.

מחיר: 299 ש"ח ל-100 מ"ל

Boss The Scent Intense – Hugo Boss

בושם של הוגו בוס
בושם של הוגו בוס

הקומוניקט אומר: "הודות לריכוז המרכיבים בבשמים החדשים, נוצרת משיכה שלא ניתן לעמוד בפניה בין הגבר לבין האישה של BOSS. הבשמים חודרים לעולם החושים ומותירים אחריהם חותם ארוך טווח במשחק הפיתוי".

אנחנו אומרות: לא יודעים אם זה ההצהרות שצוטטו לעיל הוכחו מחקרית, אבל דבר אחד בטוח – שפריץ מהבוס החדש גרם לכל הסביבה לרצות לרחרח אותנו מקרוב. הניחוח החדש מהווה תפנית מתוחכמת בעלילת ניחוחות המותג, ואנחנו חושדים בתוספת ההל כאחראית לקיק המדליק.

מחיר: 279 ש"ח ל-50 מ"ל

Twilly d'Hermès

בושם של הרמס
בושם של הרמס

הקומוניקט אומר: "הבושם החדש של הרמס פונה לקהל צעיר ובועט, או כפי שהגדירה זאת הבשמנית כריסטין נאז'ל"זהו פן אחר של נשיות, כפי שראיתי שמתבטא ע”י הנשים הצעירות של ימינו".

אנחנו אומרות: ספק אם הנשים הצעירות של ימינו מתעניינות בצעיפי המשי היקרים רצח שעוצבו בשנות ה-60 ושהיוו השראה לפיתוח הבושם, אבל לפחות שם חמוד יש לו וניחוח משגע שלא מזכיר שום בושם אחר– בלנד של ג'ינג'ר, טוברוזה ואלגום.

מחירים:
285 ש"ח ל-30 מ”ל
425 ש"ח ל-60 מ"ל
590 ש"ח ל- 85 מ"ל
להשיג בלעדית ברשת אפריל.