הבחירה בקנייה: כל המכירות השוות ביום הבחירות

יום הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיים ב-30 באוקטובר הוא לא רק שבתון, אלא יום של חגיגת שופינג עם שלל מותגים שמציעים הנחות משתלמות. כל הפרטים, המותגים, ההנחות והמכירות בפנים

29 באוקטובר 2018

רשת האופנה TOPSHOP מציעה 25% הנחה על קולקציית סתיו-חורף 2018-2019, כולל כפל מבצעים, ללא כפל בהנחות ו/או הטבות מכל סוג, לא כולל ג'ינסים במחיר מלא.

מותג התיקים הבלגי Kipling מציע 50% לכבוד יום הבחירות המקומיות על התיקים מהדגם ART S שמגיע ב-3 צורות שונות. תוקף המבצע: 28.10.18-31.10.18. בחנויות המותג ובאתר.

GIFTED יבואנית מותג הטבעות "צ'רמינס", מציגה מבצע של פריט שני ב-50% הנחה על כל דגמי טבעות הצ'רמינס ועל כל התכשיטים שבחנות.

רשת ההנעלה WESHOES מציעה משלוח חינם בקניה באתר והנחה של 50% לזוג השני בקניה בחנויות הפיזיות.

סוונטי ניין לרשת ווי שוז. צילום: שי יחזקאל
סוונטי ניין לרשת ווי שוז. צילום: שי יחזקאל

רשת אופנת הבייסיק HOODIES יוצאת במבצע של 30% הנחה על כל קולקציית חורף החדשה, ללא כפל מבצעים.

רשת FACTORY54 וחנויות הדגל (ארמני אקסצ'ינג, קלווין קליין, פול שארק, מייקל קורס, פרד פרי ופקטורי54 קידס) יוצאת במבצע לחברי מועדון בלבד: יום ללא מע"מ. המבצע לא תקף בחנויות האאוטלט, דיוטי פרי, אתר האונליין וחנות הפופ אפ בקניון TLV, וגם לא בחנות באילת.

מותג האופנה G STAR מקיים יום מבצע ללא מע"מ על כל הפריטים בכל חנויות הרשת.

גם המותג GANT מקיים יום מבצע ללא מע"מ על כל הפריטים בחנויות.

רשת ההלבשה התחתונה אינטימה מציעה  40% הנחה לחברות מועדון בלבד על מגוון פריטים מקולקציית סתיו חורף 2018-2019.

בית האופנה מאיה נגרי מציע לך לבחור את הפריט האהוב עליך מבין קולקציית השמלות והטישרט וכך למעשה לבחור את הפריט עליו תשלמי 20% פחות. ללא כפל הנחות, לא כולל פריטי עור.

גם בדלתא: 48% הנחה ל-48 שעות, על כל קולקציית פיג'מות החורף לנשים גברים וילדים. ללא כפל מבצעים.

רנואר סתיו חורף 2019. צילום: אלון שפרנסקי
רנואר סתיו חורף 2019. צילום: אלון שפרנסקי

חברת הקוסמטיקה MAELYS מציעה הנחה של 75 ש"ח בכל קניה מעל 299 ש"ח. ללא כפל מבצעים והנחות. למימוש ההטבה יש להזין את הקוד בחירות.

רשת נעלי TOGO מציעה מבחר דגמים מקולקציית החורף החדשה ב-49.90 ש"ח בלבד, בכל סניפי הרשת.

ברנואר מציעים מבצע של 20% בחנויות ובאתר. 

מותג התיקים היוקרתי מצרפת LONGCHAMP יוצא במכירה מיוחדת לרגל יום הבחירות ומעניק 70 ש"ח הנחה בכל קנייה ב-300 ש"ח בחנות. עד גמר המלאי *אין כפל הטבות ומבצעים. ניתן להשיג בחנות בקניון רמת אביב קומה 2 ת"א ובקניון גינדי TLV ת"א.

חברת האופנה קרייזי ליין מציעה 40% על הקולקציה, ו- 30% על מעילים.  לא כולל דגמי פרומו ועור. ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר המקוון.

חברת אקספוז מציעה 1+1 על כל קולקציות ההלבשה התחתונה, הפיג'מות וקולקציית הספורט. על הפריט הזול מביניהם.

מאיה נגרי. צילום: תום מרשק
מאיה נגרי. צילום: תום מרשק

גוטקס מציעה 70% הנחה על כל מותגי בגדי הים לנשים, נערות וילדות ומכל הקולקציות: גוטקס, טורקיז, FREE SPORT, ONE OF BY GOTTEX, בגדי הים הקולומביאניים, פלפל, פלפל סוויט ופלפל קידס. בנוסף, 40% הנחה על פיג'מות פלפל ומותג בגדי הספורט X BY GOTTEX. ניתן להשיג ברשת חנויות ובאתר.

מיכל נגרין מציעה 30% הנחה על כל קולקציית האופנה, התכשיטים, הטקסטיל וכלי הבית. לא כולל מארזים. אין כפל מבצעים. ניתן להשיג ברשת חנויות מיכל נגרין ברחבי הארץ ובחנות האונליין.