חזית איסלנדית

חברת ההלבשה התחתונה טריומף אורזת את הקמפיין השיווקי שלה עם המאיירת קריסטיאנה וויליאמס

טריומף וקריסטיאנה וויליאמס
טריומף וקריסטיאנה וויליאמס
17 בספטמבר 2013

מול כל חברות הקינקי־טרנדי ואפילו ההיפסטר לנז'רי שממלאות את השוק בשנים האחרונות, כדוגמת אייג'נט פרובוקטור האנגליים, The Lake and the Stars האמריקאיות ופרינסס טאם טאם הצרפתית, חברת טריומף הוותיקה ממשיכה בשלה ומספקת אלטרנטיבה בשלה ומהונדסת לעילא להלבשה תחתונה נשית עם טעם של פעם. זאת בתקופה שבה תחתונים עדיין לא עוטרו בהדפסי חיות צבעוניים או בתחרות ובסרטים בגוני ניאון.

בלי תחרות או פאייטים – חזיית הפוש אפ של החברה מודל 2013:

קולקציית החורף החדשה של החברה לא סוטה מהקו המוכר של הרשת הבריטית, שהחלה את דרכה עוד בשנת 1964, במגוון גזרות פרקטיות ותומכות למבני גוף וחזה שונים, בתחרות עדינות עם מוטיבים עדינים ומערכות חתכים ועצמות שמתיישבים במקומות שנועדו לעשות חסד עם קווי המתאר של הגוף מאשר לספק הצהרה נועזת או מתגרה מדי.

 

את הפיתוי הנינוח הזה, שקל לדמיין נלבש תחת שמלה קלאסית או כלבוש ערב רשמי, בחרו לעטוף העונה בחברה בקמפיין לא צפוי, אך כזה שעדיין נאמן למורשת ולדימוי החברה. לשם כך גויסה המאיירת האיסלנדית קריסטיאנה ווילאמס, שזוכה לגל של עדנה מסחרית ותקשורתית מאז שסיימה את לימודיה בבית הספר האנגלי המוביל לאמנות ועיצוב סיינט מארטינס, כולל שיתופי פעולה עם חברות כדוגמת פול סמית', בית הכלבו עתיר המסורת ליברטי ומוזיאון ויקטוריה ואלברט. האיורים המושקעים שלה, שעל חלקם היא עומלת במשך חודשים ארוכים, מתבססים על שילוב של צבעוניות רוויה ועכשווית, אקזוטיקה ותחריטים ויקטוריאניים עתיקים, כשהם עמוסים בתחושות מתקופות וממקומות מרוחקים.

איורים במקום תחרות מנומרות. לא עדיף?
איורים במקום תחרות מנומרות. לא עדיף?

עבור הרקע לקמפיין של טריומף היא יצרה עבודות מנומסות וגנריות יחסית ביחס לאלו המככבות בפורטפוליו העשיר שלה, אך כאלו שעדיין מורכבות משפע של פרטים ורפרנסים לימי עבר, עם דגש על מסורת התפירה המוקפדת ועבודת היד שאפיינה את תחום יצירת הלנז'רי בימים שנוצרה החברה, כשהיא יוצרת מעין תמונת נוף לא מוגדרת שמוסיפה אקסצנטריות אנגלית טיפוסית, אבל כזו שעדיין לא מאיימת על הקו המזוהה של החברה.

להשיג בחנויות המותג