שכיבות שמיכה: נמצאה הכרבולית המושלמת לעונת המעבר הנצחית

היא עשויה מסיבים של צמח במבוק, בת למותג טקסטיל ישראלי, העובי שלה מושלם וגם בתור סתם דקורציה לספה היא מעולה. קבלו את הכירבולית המושלמת לעונת המעבר, ותודו לנו עם הגשם הראשון

הכרבולית של "טייק א נאפ". צילום: יח"צ
הכרבולית של "טייק א נאפ". צילום: יח"צ
15 בנובמבר 2017

צמח הבמבוק, או בשמו העברי והבלתי אטרקטיבי בעליל "חזרן", הוא יופי של דבר: מהקנים היציבים שלו, למשל, אפשר לבנות בתים, גדרות ורהיטים. הנבטים המזינים שלו טעימים ונחמדים לנשנוש ואילו הסיבים שלו מחוננים של ממש, נעימים למשמוש, אבל לא רק: בזכות העובדה שהם גדלים ונקטפים בטבע הם חפים מריסוסים. נוסף לכך הסיבים חזקים ועמידים, מה שהופך אותם לחומר גלם אידיאלי למיני פריטי טקסטיל מפנקים.

שלל התכונות של הללו באות לידי ביטוי ומיצוי בשמיכות ה־Throw החדשות של מותג הטקסטיל הישראלי Take a Nap. כפי שמתבקש מהשם, הן אכן עושות חשק להתכרבל ולנמנם. העובי שלהן, משהו בין הפיקה הקיצי והפוך החורפי, הופך אותן לבנות לוויה מושלמות לעונת המעבר ההפכפכה שמסרבת לעזוב אותנו, ואם אתם מתעקשים לשים דגש דווקא על הפן האסתטי, הרי שגם ניתן להשליך אותן בנונשלנטיות על הספה, והן כבר תדענה איך להמשיך משם.

הכרבולית של "טייק א נאפ". צילום: יח"צ
הכרבולית של "טייק א נאפ". צילום: יח"צ

השמיכות, שארוגות בחיבור פיקה קפיצי וגמיש, צבועות בצבעים טבעיים ומעוטרות בפרנזים בשוליהן, מגיעות בחמישה גוונים סתוויים ובמידות נוחות למתכרבל: 130 על 170 ס"מ.

שמיכה של טייק א נאפ, 349 ש"ח, השל"ה 3 תל אביב