מותג בגדי הים לגברים weekends at משיק קולקציה משובבת נפש
גבר, תתפשט, ובלי תירוצים. גם הליכה לים יכולה להיות חוויה סטייליסטית במידה ותסכים להניח בצד את הבוקסר המהוה הזה שלך ולהציץ בקולקציה ההיסטרית והקיצית של Weekends
האסוציאציות הראשונות שעולות מהמילים "תקופת האבן" הן לאו דווקא חופים זהובים וימים עצלים בשמש, ובכל זאת מותג בגדי הים הישראלי לגברים weekends at בחר בה כהשראה לקולקציה האחרונה שלו – השנייה במספר. התוצאה היא סדרת בגדי ים בשם "הפעם הראשונה", המתארת סיטואציות שבהן בני האדם הגיעו לראשונה להישגים בעלי משמעות.
עוד כתבות:
למה כולן התחילו להתלבש כמו רייצ'ל גרין?
6 טעויות שעושים גברים שצופים ביותר מידי פורנו
דירה להכיר: מוארת, צבעונית וענקית במיקום מושלם
זה חמוד יותר משזה נשמע: דמיינו בגד ים תפור היטב בצבעוניות משמחת, עם איורים של ממותות תכולות; או אחד ירקרק עם דוגמה של גידולי תירס צהובים. העיצובים משובבי הנפש מגיעים בשלוש גזרות: קלאסית, ארוכה ומחויטת, ומחירן נע בין 315 ש"ח ל־345 ש"ח. אפשר להשיג אותם ברשת סטורי ובאתר המותג.
האנשים שמאחורי המותג הצעיר והמסקרן הם השחיין גיא ברנע והמעצבים רון נדל ודוב אדר. ברנע, שפרש באחרונה מעולם השחייה התחרותית לטובת weekends at, טוען כי הוא ושותפיו למיזם מציבים לעצמם רף גבוה מאוד של דרישות ואינם מרשים לעצמם לסטות ממנו. "רק אז שאר העולם יוכל ליהנות מהמוצרים שלנו", הוא אומר.