נומרו 13: המקום אליו ישראליות הולכות לשאוב סטייל צרפתי

"אני מרגישה שהחנות היא ביטוי שלם לדמותי, אני מביאה רק דברים שאני מאוד אוהבת ומאמינה בהם", מספרת אליז ג'וליארד, ממבשרת האופנה האירופאית למחוזות תל אביב

בחנות נומרו 13. צילום: הילה עידו
בחנות נומרו 13. צילום: הילה עידו
4 במרץ 2018

נומרו 13

אופנה ועיצוב
כתובת: שבזי 13 נוה צדק
ותק: שלוש שנים
שם: אליז ג'ולייט־שניידר
תפקיד: בעלים

בחנות נומרו 13. צילום: הילה עידו
בחנות נומרו 13. צילום: הילה עידו

"פתחתי את נומרו 13 בשנת 2014, אחרי שכבר היו לי כבר שתי חנויות ברחוב. הרגשתי שהביקוש עולה וקיים צורך במקום נוסף. רציתי לפתוח חנות שמאפשרת חווית קנייה אחרת מהרגיל והחלטתי לחבר את החנות למספרה של רועי דניאל. פעמים רבות אפשר למצוא נשים שמגיעות להסתפר ומשלימות את ההופעה ברכישה של בגד ולהפך.

"החנות מציעה יותר מ־150 מותגים אירופיים עבור נשים, גברים וילדים: ביגוד, הנעלה, תכשיטים, משקפי שמש ואקססוריז. אני נוסעת לפחות ארבע פעמים בשנה לצרפת לתצוגות ובוחרת בקפידה רבה כל פריט ופריט. אי אפשר למצוא כאן קולקציות שלמות, כל פריט הוא יחיד ומיוחד. מלבד אופנה אפשר למצוא מוצרים לעיצוב הבית וכלי מטבח והגשה. אני מרגישה שהחנות היא ביטוי שלם לדמותי, אני מביאה רק דברים שאני מאוד אוהבת ומאמינה בהם.

https://www.instagram.com/p/BfXzO71ge3o/

"הקהל שלנו, בין שהוא מחו"ל או מהארץ, מורכב מאנשים שמודעים מאוד לטרנדים ומחפשים תמיד את הדבר האחר והמיוחד. אלה אנשים שישמחו מאוד אם יחמיאו להם על ההופעה ואם הם יראו משהו שמוצא חן בעיניהם, יתעניינו איפה אפשר לרכוש גם".