ראש קטן: יריד Just About מציע פריטי אופנה שווים לילדים מגניבים

תיקים שובבים, נעליים צבעוניות ובגדים איכותיים שלוקטו בקפידה. יריד Just About חוזר לתל אביב בפעם התשיעית עם פריטי אופנה לילדים שמבינים עניין, ולהורים שלהם

יריד אופנת הילדים Just About. צילום: SimSisters
יריד אופנת הילדים Just About. צילום: SimSisters
26 באוקטובר 2016

סוף שבוע של שכרון חושים אופנתי צפוי לכל האימהות המעוניינות להנחיל קצת שיק תוצרת חוץ לדור ההמשך, זוחל ומנוזל ככל שיהיה. יריד בגדי הילדים Just About, שהפך לאתר עלייה לרגל ולתחנת חובה עבור הורים מביני עניין (וקניין) – חוזר בפעם התשיעית ומגיע להתארח בבית ציוני אמריקה.

כמו תמיד, גם הפעם יוצג מבחר ערוך בקפידה של אקססוריז, נעליים וטקסטיל לילדים ולתינוקות מקולקציות הסתיו והחורף של מותגי אופנה מאירופה ומארצות הברית, לצד מותגים מקומיים הנחשבים לשפיץ של הקוליות המקומית.

למי קראת קיד? יריד אופנת הילדים Just About. צילום: SimSisters
למי קראת קיד? יריד אופנת הילדים Just About. צילום: SimSisters

המותגים מיובאים בלעדית על ידי נשות Just About, טלי ניז'ינסקי שגב ותמר ליברמן, כשברשימה המרשימה ניתן למצוא שמות כמו TinyCottons, Bandit Mood, FreddyBib, Moi, Beau Loves ועוד. הפריטים החדשים יוצעו למכירה בהנחות טרום עונה, ובנוסף, מובטחת עמדת סייל מיוחדת לעודפים מעונות קודמות בהנחות מופלגות.

Just About,י59-329 ש"ח, בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26 תל אביב, שישי (28.10) 9:00-16:00, שבת (29.10) 10:00-17:00

אקסטרה סמול

ארבעה פריטים שווים במיוחד ביריד Just About

Beau Loves. צילום: יח"צ חו"ל
Beau Loves. צילום: יח"צ חו"ל

1. שמלה שחורה מדויקת להפליא מבית המותג האנגלי הבועט Beau Loves, המציע כדברי המותג "בגדים משונים לילדים הרפתקנים" – כי כל אישה צריכה בארון לפחות שמלה שחורה קטנה אחת, גם היא רק בת 4.
Beau Loves,י319 ש"ח

Poconido. צילום: יח"צ חו"ל
Poconido. צילום: יח"צ חו"ל

2. נעלי טרום ההליכה המודפסות של המותג הססגוני Poconido מתאימות בול לחורף הישראלי – נוחות לנעילה ולחליצה, באות טוב עם או בלי גרביים, לא חמות מדי ומגיעות במגוון צבעוני ומשמח של דוגמאות שובבות.
Poconido,י159 ש"ח

Loud Apparel. צילום: יח"צ חו"ל
Loud Apparel. צילום: יח"צ חו"ל

3. תיק גב שחור ומבריק מבית המותג האיטלקי-בריטי Loud Apparel, ספק מפלצתי-ספק תמים, שהופך את הילדים ללא יותר מתירוץ לקפוץ ליריד. המחיר אמנם אינו נמוך, אבל מה זה כסף לעומת החיוך?
Loud Apparel,י299 ש"ח

Moi. צילום: יח"צ חו"ל
Moi. צילום: יח"צ חו"ל

4. מה כבר יכול להיות משותף לילדים מתל אביב המאובקת וליצורים בגיל זהה ברייקוויק? סווטשירט אפור של המותג האיסלנדי האקולוגי Moi, שניחן בהדפס מהפנט של ציפורים נודדות.
Moi,י199 ש"ח