אבודים בטוקיו: הדברים הכי יפים מיפן מגיעים לשוק הפשפשים

את הפריטים החמודים שהם מיבאים מיפן אתם לא בהכרח צריכים, אבל אתם בטוח רוצים. Shoppu משיקה סניף חדש בשוק הפשפשים וקוראת לילד שבכם לצאת לשופינג

קחו את הילד שבכם לשופינג. שופו. צילום: יח"צ
קחו את הילד שבכם לשופינג. שופו. צילום: יח"צ
17 באפריל 2019

עזבו אתכם ממארי קונדו וההשקפה שלה על איך בתים צריכים להיראות – הקסם היפני האמיתי הוא בפרטים הקטנים, וכמה שיותר מהם. אחרי חמש שנות פעילות במתחם בזל שבצפון הישן, שופו (Shoppu) משיקה סניף חדש בשוק הפשפשים. "דברים חמודים מיפן" הוא לא רק הסלוגן שמלווה את החנות מאז פתיחתה אלא גם הרעיון העומד מאחוריה. "יש משהו מאוד משמח וממכר בתרבות החמידות היפנית", מספר רון דראל, שעם גיסתו רוני ביתן הקים את שופו. "זה כמו להיות מבוגר שחוזר אחורה בזמן לרגעים שלו כילד, ומה יותר מרגש מזה?".

אובססיביים לחמידות היפנים. שופו. צילום: יח"צ
אובססיביים לחמידות היפנים. שופו. צילום: יח"צ

עוד כתבות מעניינות:

האקססוריז הביתיים שיעשו לכם מתוק בבית
השטיחונים מניו יורק שיגרמו לכם לקנא ברצפה
שטיחי הקיר שיגרמו לבית שלכם לחייך

אקססוריז ביתיים, תיקים, צעצועים, פריטי נייר ושלל פריטים מסודרים זה לצד זה כמו בתערוכה בחנות, ומספקים מבט מרתק ומעורר השראה על האסתטיקה היפנית המודרנית שמתמקדת בתחושה שחפצים יכולים להשרות על המשתמש בהם. מגשים לשולחן העבודה, מחברות, כלי זכוכית מאוירים, בובות, מדבקות או כלי כתיבה – למעצבים היפנים שמוצגים בחנות יש פתרון שיגרום לפריטים היומיומיים ביותר להעלות חיוך. "התחלנו בקטן, מירידים ופופ אפים, והתמקדנו בעיר במעצב אחד בשם שינזי קאטו. בהמשך גדלנו ולמדנו, והיום אנחנו עובדים עם יותר מ־12 מעצבים", מספר דראל.

שופו שוק הפשפשים. צילום: יח"צ
שופו שוק הפשפשים. צילום: יח"צ
שופו שוק הפשפשים. צילום: יח"צ
שופו שוק הפשפשים. צילום: יח"צ

"הבחירה לפתוח סניף ביפו מגיעה אחרי המון מחשבה. בילינו כמעט שנתיים בחיפוש לפני שמצאנו את החנות המתאימה, והשאיפה היא לגדול ולגעת בעוד אנשים, אם זה הציבור הערבי ואם התיירים שמבקרים בשוק מכל העולם", הוא מסביר.

שופו שוק הפשפשים. צילום: יח"צ
שופו שוק הפשפשים. צילום: יח"צ

השניים נוסעים פעם בשנה ליפן ומחפשים אחר טרנדים מוזרים ומתוקים להביא עמם לתל אביב. "יותר מהכל מדובר בקנייה לנשמה. זה לא צורך אלא ריגוש", מסכם דראל, "החנות היפואית גדולה יותר, ובהתאם גם ההיצע גדול יותר. יש פה ושם ניואנסים של שוני בין שתי החנויות, בעיקר בגלל הפנייה לקהלים אחרים ולתיירים, אבל הקונספט הוא אותו קונספט של וייב צבעוני והמון פאן".

https://www.instagram.com/p/BVfQWlZlJxk/

Shoppu | רבי פנחס 11 (שוק הפשפשים) יפו