תכנים למבוגרים: החוברות שמשגעות את הצרפתים של תל אביב

"פירוש המילה Traits בצרפתית הוא קווים", אומרת קים רוזנבלום שהקימה את מותג בעל שם זהה עם חברתה ארמוני בן שושן. השתיים שלמדו יחד בתיכון בפריז, עשו שתיהן עלייה ומתכננות להביא את השפה העיצובית שלהן לקופסאות משחק ששמות דגש על קשר בין אישי

הקופסאות של Traits.  צילום: יח"צ
הקופסאות של Traits. צילום: יח"צ
28 בספטמבר 2017

לצד המוני משפחות שזופות, כמות מוגזמת של מעדניות בבן יהודה והשתלטות על שוק הנדל"ן, יש לעלייה הצרפתית גם פלוסים. אחד הבולטים בהם הוא Traits , מותג מוצרי פרינט מעוצבים, כיפיים ואינטליגנטיים שכיף לקנות, לתת ולקבל.

הקופסאות של Traits. צילום: יח"צ
הקופסאות של Traits. צילום: יח"צ

את Traits הקימו לפני חודשים בודדים ארמוני בן־שושן וקים רוזנבלום, שתיהן בנות 30, שלמדו יחד בתיכון בפריז. לאחר שעלו ארצה נפגשו השתיים שוב בתל אביב ולנגד עיניהן המטרה: לשלב עיצוב ברמה גבוהה עם קשר אנושי ובין אישי. כלומר, כל פריטי המותג מייצרים באופן כזה או אחר תקשורת או משחק. "פירוש המילה Traits בצרפתית הוא קווים", מסבירה רוזנבלום, האחראית על העיצוב והגרפיקה לצד בן־שושן המטפלת בשיווק, "וכל השפה העיצובית שלנו מבוססת על אלמנטים של שפה ותקשורת".

הקופסאות של Traits. צילום: יח"צ
הקופסאות של Traits. צילום: יח"צ

הקולקציה הראשונה של המותג, שבינתיים מוצעת למכירה רק בפייסבוק (חנות אונליין ונקודות מכירה פיזיות בהקמה), כוללת חוברת כרטיסי ברכה לצביעה, מפה "עיוורת" ואינטראקטיבית של תל אביב המזמינה משחק היכרות של העיר ועוד. "אנחנו מקפידות מאוד על רמת הדפסה גבוהה ועל חומרי גלם איכותיים במיוחד", מוסיפה רוזנבלום, "וגם הקולקציה השנייה שתצא אחרי החגים תמשיך את הקו הרעיוני של ערך מוסף משחקי לכל מוצר".

200־30 ש"ח, להשיג בעמוד הפייסבוק של המותג וגם באתר