הרימו אוהל: המלצות המערכת לטיולים שווים במהלך סוכות

סוכות הוא העיתוי המושלם להמיר את הבטון והצופרים בדשא ובפכפוך נחלים ולהתחפף לקצת מהכרך. כל ההמלצות שיעיפו לכם את הסכך

קמפינג עם אוהל אינדיאני
קמפינג עם אוהל אינדיאני
21 בספטמבר 2015

בית הלל: החניון הירוק

מטע הפקאן מריח אולי כמו אולם אירועים כושל בחולון, אך בפועל זהו שטח קמפינג מוצל ומסודר למרגלות החצבני. המתחם שוכן סמוך לשביל גישה ידידותי לנחל, המתאים גם לטיול אופניים או סגוויי שטח (שאפשר לשכור בבית הלל), ובמקום פזורים שולחנות פיקניק, פינות מנגל ואפילו שירותים ומקלחות למי שאינו מוכן להסתפק בשטיפת מי נחלים שראו יותר מדי בני אדם. טיפ של אלופים: שכרו במקום אוהל טיפי אינדיאני והעמידו פנים ששמכם הוא נץ השחר.

70־120 ש"ח, henion-yarok.co.il

שאר ישוב: הפינה של יובל

על גדות הבניאס תוכלו למצוא אווירת קמפינג פשוטה ובסיסית בצד אלטרנטיבות משוכללות יותר. המקום מציע ארבעה מתחמים שונים להקמת אוהלים, המאובזרים בכל הדברים החיוניים, החל מרשתות צל וכלה בניאגרה. בצד שולחנות הפיקניק והמנגל פזורות זולות שכמעט נוגעות בקו המים, ומי שמעוניין להשתכלל אף יותר מוזמן לשים פעמיו למאהל ה־VIP הכולל מזרנים ופינות ישיבה לשישה אנשים. לאחרונה נוספו למקום גם חניית קרוואנים, שערי כדורגל ורשת כדורעף.

65 ש"ח, facebook.com/hapinashel

החצבני. תמונה: נגה משל
החצבני. תמונה: נגה משל

גבעת חביבה: פסטיבל דרך גוף

גם המדשאות של גבעת חביבה יקבלו את היתד שלכם בשמחה. פסטיבל המחול והתנועה מצטיין בתוכנייה עשירה ובאווירה לא מחייבת, שמתאימה לחובבנים ולמקצוענים כאחד. ביציאה מהאוהל תוכלו לחולל היישר לבריכה שבמקום, לספוג קצת תרבות בכיתות אמן, לתקוע את הילדים בסדנאות תנועה ולברוח לנשנש טופו וירקות בדוכני האוכל הצמחוניים.

1.10־3.10, 330־390 ש"ח למבוגר, 150 ש"ח לילד (כניסה חינם עד גיל 6), festival.bodyways.org

בנימינה: פסטיבל ליצירה ישראלית

כ־90 אמנים צפויים להשתתף השנה בפסטיבל שמחבר בין גיבורי תרבות על המסך, על הבמה ועל הדשא. בצד סרטים דוקומנטריים והופעות חיות יתקיימו כיתות אמן במתחם יקבי בנימינה, בין היתר עם אריאל זילבר וערן צור במחווה ליונה וולך. במקום יתקיימו גם מגוון פעילויות לילדים.

29.9־2.10, מחירים משתנים, fbinyamina.co.il

מנגל
מנגל

לא למנגליסטים בלבד

את הצידה למנגל מומלץ לרכוש בקלומפוס בגן הצפון – שם הבשרים טובים והמחירים גם. עצה שלנו: לכו על הקבב עם הגאודה והשקדים. שומרי נפשם מקרניבורים או סתם סאקרים של פחמימות מוזמנים להגיע לדגום את הפיצה טראק הסמוכה לקפה קוקייה בקיבוץ דפנה. בבית הלל לא כדאי לוותר על מסעדת צ'יז, שם תוכלו לבלוס פיצה ופסטה על הדשא ואפילו להתקמבן על עסקית.