לאכול את כל הבראוני: מלון בראון הוא הלוקיישן הכי מפנק בתל אביב

מלון בראון יגרום לכם להרגיש כמו תיירים בעיר היפה בעולם. אין תלונות

מלון בראון. צילום: יח"צ
מלון בראון. צילום: יח"צ
21 בספטמבר 2014

מכירות את זה שאתן מתעוררות בבוקר על מיטת קינג סייז בתוך פוך מפנק, כשהמזגן מקרר את החדר על 24 מעלות בשקט מופתי; מתמתחות על המצעים הלבנים, מדליקות את הרדיו הווינטג'י ונכנסות לאמבטיית השיש לשריצה קצרה של בוקר במלח אמבט ורדרד, תוך נשנוש ארבעת הפרלינים שהונחו על השולחן בתוך אריזה מעוצבת? ברור שלא. הרי אתן קמות לצלילי אגזוזי הטוסטוסים, עושות דוש לצלילי הסירנה של צ'יק צ'ק ג'וק ואוכלות את הקשה של הפיצה מאתמול. אך חשוב שתדעו שבמרחק פסיעה מדירתכם, ברחוב קלישר, יש מקום שבו תוכלו לברוח ללילה או שניים מהעליבות הסובבת אותנו ולהתחבר לאלטר אגו שלכן, זו שיודעת מה טוב בשבילה. אני מתכוונת כמובן למלון הבוטיק בראון, שאמנם הוקם לפני ארבע שנים ואינו חדש בנוף המלונות האורבניים, אך לא מפסיק להשתדרג וללא ספק יכול לקטוף את תואר המקום היפה והנכון בעיר.

המלון יועד לנופשים ולאנשי עסקים מעודכנים שמעוניינים בחוויה אורבנית בלב הסצנה, במרחק יריקה משדרות רוטשילד, שוק הכרמל ונווה צדק; ובניגוד למלונות שמנסים להפוך את תל אביב לעיר לבנה, ממורקת, לעשירים בלבד – בבראון השכילו ליצור חוויה אותנטית. כאן לא תראו שנדלירים צווחניים או פסלוני קריסטל שמשדרים "באנו לעולם כדי לעשן סיגר", אלא לובי קולי אך נוטף סטייל ו־30 חדרים קטנים שמעוצבים בהשראת ימי הזוהר של הסבנטיז, בגוונים חמים וכהים ובשילוב של ריהוט וינטג' שנאסף בשוק הפשפשים וברחבי העיר, בניצוחם של המעצב רובי ישראלי והאדריכל דריו גרונצוויג ובשיתוף בעלי המלון ליאון אביגד (מלונאי עם יותר מ־20 שנות ותק בענף) וניצן פרי (פרסומאי לשעבר).

מלון בראון. צילום: יח"צ
מלון בראון. צילום: יח"צ

כקונטרסט לאיפוק היחסי של העיצוב, מוצגים במלון עבודות של ניר פלד (פלפלד), קאבר של פלייבוי משנות ה־70 שהוגדל והוצב בלובי (ויום אחד ייעלם ויימצא בהפתעה גמורה בדירתי) וחלל קטן ואינטימי שמשמש בית חם לחנויות פופ אפ מתחלפות (כגון ארטסטרס וסוביניר הזכורים לטובה). אבל עזבו אתכם מהתפאורה, שהרי לא די בעיצוב מוצלח, באמבט ובמקלחת מפל מחופת שיש ובערסל מפנק במרפסת בשביל לשמח אישה עם דרישות גבוהות. מדובר במלון עם צוות מסור (וברמנים חתיכים דוברי אנגלית), שירות מפנק (שכולל פרלינים על הכרית לפני השינה בדיוק כפי שמגיע לנו וחמש אופציות לארוחות בוקר בבתי הקפה השווים שבסביבה), בר בקומת הקרקע (Cocktail Garden) שבו אפשר לנשנש מתפריט חדש וטעים להחריד עם מנות קטנות ומדויקות ואופציות רבות לצמחונים.

גולת הכותרת היא הגג, שבו אפשר להתפנק על דרינק מהבר, לשרוץ על מיטות נדיבות או בג'קוזי הרומנטי, להזמין עיסוי תחת מאהל אינטימי ולהשקיף על העיר מנקודה שמראה אותה כפי שהיא באמת – הכי יפה בעולם.

החל מ-1,060 ש"ח ללילה לזוג, קלישר 25, brownhotel.co.il

להזמנת מלון