לכו לאילת: למלונות הפאר במלדיביים נמאס מבלוגריות שרוצות נופש בחינם

חסל סדר ביקיני תמורת תיוג: לאתרי הנופש היוקרתיים במלדיביים נמאס לעבוד בשביל אושיות רשת שרוצות לבוא לחופשה בחינם. תנחומינו הכנים לנטע אלחימיסטר

נטע אלחימיסטר במלדיביים
נטע אלחימיסטר במלדיביים

עד לפני כמה שנים לא ממש הכרנו את המילה "מלדיביים" והיא לא ממש היתה חלק חשוב בחיי היום יום שלנו. ובכן, אינסטגרם שינה את זה לגמרי. מה שהתחיל במסיבת הרווקות של בר רפאלי הפך לטיול שנתי עם נטע אלחימיסטר ובקיצור – כל אושיית רשת כבר ביקרה, הצטלמה, העלתה, תייגה, התישה וכו'.

View this post on Instagram

Heaven ☀️

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

כעת, בעלי אתר הנופש המפואר מתחילים לרמוז שהם מיצו את סחר ה"תמונה בבקיני ותיוג עבור לילה באלפי דולרים" ומתחילים לדחות על הסף את דוגמניות האינסטוש שרוצות לנפוש באתר הכי חם של השנים האחרונות.

קייט ג'ונס, עובדת באחד המלונות במקום, אמרה לפוקס 8 שהיא מקבלת "עד שש בקשות לנופש ביום. אנשים עם 2000 עוקבים שולחים לי בקשה לבוא לנופש של 10 ימים". בדרך כלל, אנשים מבקשים נופש של 5-7 לילות ומוכנים להסתפק בזה (במידה רבה של ענווה כנראה).

https://www.instagram.com/p/BjE_BNil9BE/

אתר הנופש Hurawalhi Island Resort החליט לנסח כללים משלו לאנשים שיכולים להגיש בקשה לנופש חינם. בין היתר, עליכם להיות בעלי קהל נאמן, להתחייב על כמות ותוכן של פוסטים ולהוכיח כי המותג האישי שלכם (שהוא אתם) עולה בקנה אחד עם קהל היעד, המטרות ויעדי השיווק של הריזורט.

https://www.instagram.com/p/BiHYJqyHLRE/

לא רק במלדיביים החליטו לסגור את השאלטר – לא מזמן, יוטיוברית בשם אל דרבי, בעלת חשבון עם 133 אלף מנויים, קיבלה "לא" מהדהד מבית מלון מדבלין שאף הגדיל לעשות ופירסם את זהותה ברבים בלי להתבלבל. במייל שנשלח לבעלי המלון פיל סטנסון, היא ביקשה אירוח חינמי וקיבלה תשובה לפיה השהות שלה במקום תטריד את העובדים.

"אם אתן לך להישאר כאן בתמורה לסרטון בערוץ היוטיוב שלך, מי ישלם לצוות שיטפל בך? מי ישלם למנקה של החדר שלך? מי ישלם למלצרים, פקידת הקבלה, השירותים שיהיו לכם בחדר? נ.ב, התשובה היא לא".

נראה שזאת הולכת להיות הגישה גם במלדיביים, כך שנסתפק בהודעה חשובה לעשירי העולם: אם יש לכם כסף, תשלמו יא קמצנים.

https://www.instagram.com/p/BjMtrzplKBH/