אל תזוזו בלעדיהן: האפליקציות שיסדרו לכם את החופשה

מתרגום תפריטים ועד מדריך אירועים: האפליקציות שיעזרו לכם להתמצא בחופשה בארץ זרה

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
14 באוגוסט 2014

בתי מלון TripAdvisor

חוכמת ההמונים תעזור לכם למצוא מלון שאחרים טרחו לדרג לפי קטגוריות, להמליץ עליו או להשמיץ אותו ללא רחם. החיפוש מגלה מה אחוז הגולשים שהיו מרוצים מהמלון ומה דירוגו בין מלונות האזור. אייפון ואנדרואיד, חינם.

ילדים KidZout

אפליקציה שתעזור לכם לאתר גני משחקים, משחקיות ואטרקציות, למצוא מסעדות ידידותיות לילדים, לקבל חוות דעת מגולשים על המקומות שבחרתם ולדרג אותם בעצמכם לטובת הבאים אחריכם. אייפון ואנדרואיד, חינם.

תרגום Word Lens

תרגום לאנגלית של טקסטים בשלטים, תפריטים ואפילו מאמרים בעיתון. כל שתצטרכו לעשות הוא לכוון אליהם את המצלמה והתרגום יופיע על התמונה, גם אם לא תהיו מחוברים לרשת. אייפון ואנדרואיד, חינם.

עסקים ומסעדות Yelp

מחפשים נייר גלגול ארוך, בית מרקחת או מסעדה אינדונזית? Yelp תחפש בסביבתכם בעשרות ערים בעולם בתי עסק מהסוג המבוקש ותציג לכם אותם על מפה יחד עם דירוג, כתובת ומספר טלפון. אייפון ואנדרואיד, חינם.

אתרים Google Goggles

אפליקציה המעניקה מידע מפורט על כל אתר או מקום מעניין שתיתקלו בו ברחוב. תצטרכו רק לצלם אותו, ותקבלו את התוצאות. אנדרואיד, חינם.

איתור מנות Foodspotting

רעבים לבריוש? Foodspotting תעזור לכם לאתר את המנה שאתם חושקים בה, ותכוון אתכם אל המוצלחת מבין האפשרויות בסביבה. אייפון ואנדרואיד, חינם.

המרה XE Currency

המרת מחירים מהמטבע המקומי לכל מטבע אחר, לפי השער היציג אייפון ואנדרואיד, חינם.

טיפים CheckPlease

היא תחשב אחוזים, תחלק את הטיפ בין הנוכחים על פי ההזמנה שלהם, תכניס לחישוב קופונים ותתעלם מהמע"מ אם רק תגידו לה. אייפון ואנדרואיד. חינם.

אירועים Time Out Events

זה לא כיף להגיע למועדון הופעות בחו"ל בדיוק בערב שבו הוא מארח חוג לריקודים סלוניים. אפליקציית האירועים החדשה של Time Out תגלה לכם מה באמת קורה ושווה בסביבה בכל רגע נתון. אייפון, חינם.