טיול מאורגן: כך תמצאו כיוון לשאכטה בערים מרכזיות בעולם

לא רוצים להביך את עצמכם ולהיטפל למקומיים באקראי? כך תתארגנו בברלין, לונדון, ניו יורק ועוד

ג'וינט. קנאביס. מריחואנה. צילום: Shutterstock
ג'וינט. קנאביס. מריחואנה. צילום: Shutterstock
14 באוגוסט 2014

לונדון

לכו בעקבות הריח באתרים מרכזיים כמו קמדן טאון, קינגס קרוס וסוהו, או בקשו מהרוכלים בשווקים שבאזורים הללו שיכוונו אתכם לעבר מי שמוכר. היזהרו משיכורים ומנרקומנים שיזמינו אתכם לקנות מהם וויד רק כדי שיוכלו לגנוב לכם את הארנק. את החומר האיכותי ביותר ברחוב תמצאו במערב, באזור דרך אוקסברידג' ואוניברסיטת ברונל.

ברלין

בשני פארקים מרכזיים – גורליצר והאזן היידה – תמצאו את מבוקשכם. לסוחרים יש עמדות קבועות (בגורליצר הן מאוישות כמעט כל היום), לרוב סמוך לעצים, ובדרך כלל הם אלו ששוברים את הקרח עם הפנייה Wie Viel (“בכמה?"). ב־10 יורו אפשר לקנות בערך 1.5 גרם קנאביס (הסוחרים אומדים את הכמות לפי העין, כמו סבתא מרוקאית), אך אל תבנו על איכות גבוהה. הסוחרים מחולקים לכנופיות יריבות – אחת ממוצא אפריקאי והשנייה ממוצא ערבי, והתחרות מניבה בונוסים כמו נייר גלגול. סמים אחרים תוכלו למצוא סמוך לתאי השירותים במועדונים.

קופנהגן

התארגנות בקופנהגן יכולה להיחשב כאטרקציה תיירותית בפני עצמה. לכו לכריסטיאניה, אזור ששימש בעבר כבסיס צבאי והחל משנות ה־70 הפך לביתה של קהילה היפית גדולה. במשך שנים התעלמו הרשויות הדניות מהסחר החופשי בסמים שמתקיים שם, אך לאחרונה הן דואגות לפקח על האזור – אז לא להיסחף עם הרוח החופשית.

ליסבון

במקומות מתוירים כגון כיכר מארטים מוניז, רחוב רואה אוגוסטה ואזור ארמון אבנידה מסתובבים הרבה סוחרים, ורובם מתחזים למוכרי משקפיים. כל מה שצריך הוא לגלות עניין, והם יחשפו בפניכם את חלקו הפנימי של המעיל שלהם, שם תגלו שלל הפתעות.

ניו יורק

בניו יורק (כמו בפריז, אגב) קשה מאוד להתארגן בהיעדר איש קשר מקומי (אך ברגע שיקשרו אתכם עם דילר, תיהנו ממבחר ומאיכות מעולה). תוכלו לצאת לניסיונות נואשים בחלק הצפוני של היוניון סקוור, באזור גשר וושינגטון וסביב הוושינגטון סקוור פארק (בפארק עצמו יש פיקוח משטרתי חמור, אבל הסוחרים יוכלו להראות לכם את הדרך משם). לעולם אל תנסו לקנות לאחר רדת החשכה – זה עלול להיגמר בשוד, לכל הפחות.

דלהי

גל אנטישמיות? יש מקומות שבהם לישראלים יש זכויות יתר. כל שצריך לעשות כדי להתארגן בדלהי הוא להיות בעל חזות ישראלית (ההודים יריחו אותה גם מבעד לשיער בלונדיני ועיניים כחולות) וללכת לאורך המיין בזאר. הסוחרים יפנו אליכם בעברית ("סטלה, אחלה סטלה"), ויציעו חשיש בינוני. על סמים אחרים לא מומלץ להתארגן דרך הודים. מה עושים? בכל מקום שאליו תגיעו תוכלו לזהות בקלות את חבורת הסטלנים הכבדה ביותר (הווליום של הטראנסים יסגיר אותם). אחד מהם מממן את הטיול שלו באמצעות מכירה של טיפות אסיד לכל דורש.