תרנגול כפרות: קולקציית הקיץ שגרמה לנו לקרקר

הקולקציה החדשה של המותג הצרפתי Le coq sportif היא כל מה שתרצו ללבוש בחודשי הקיץ הלוהטים. עם אהבה עצמית, צבעים אלגנטיים ופרזנטורים שיכניסו אתכם לכושר

קוקוריקו. צילום: יח"צ
קוקוריקו. צילום: יח"צ
16 באפריל 2019

תוכן שיווקי

לא כל מותג אירופי מצליח לפרוץ את מחסום האקלים הישראלי. עם עומסי חום כבדים ואחוזי לחות גבוהים, מעטות הפאשינסטות ששורדות את חודשי הקיץ בשיא הסטייל. עם זאת, המותג הצרפתי Le coq sportif משיק קולקציה חדשה שהיא כל מה שאנחנו רוצים ללבוש בקיץ הקרוב.

משחקי גוונים בין אדום, כחול ולבן לצד שחור מאופק, חולצות פולו, טי שירטס ומכנסי שורטס קלילים ומרעננים שמשתדכים לסניקרס ברוח המותג – מארגנים לכם לוק מאופק ונינוח, אם מדובר בשילוב של כל פריט בנפרד או בטוטאל לוק.

בא לנו לקרקר. צילום: יח"צ
בא לנו לקרקר. צילום: יח"צ

הפרזנטורים המקומיים של המותג הצרפתי הם האחים, רועי ובר סנדלר הצעירים, שהפכו לכוהני לייף סטייל מרעננים ואתלטיים. רועי בן ה-21 עוסק במוזיקה, את אחותו בר מצב שאתם זוכרים מהגיחה הקצרה לבית "האח הגדול". שניהם תומכים באורח חיים בריא לאחר שנאלצו לספוג שיימינג בעקבות עודף משקל, עם מסר של אהבה עצמית, תעוזה והגשמה.

הצילומים לקולקציית הקיץ נערכו בפארק הירקון, במרכז דניאל לחתירה שמוקף במים ושטחים ירוקים. ואם זה לא עושה לכם חשק לשכשך בים ולצאת לחופש, אנחנו לא יודעים מה כן.

תאהבו את עצמכם. צילום: יח"צ
תאהבו את עצמכם. צילום: יח"צ

ניתן להשיג בחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.
פייסבוק | אינסטגרם