החיים שלך בפיתה: מה חשבנו על המשלוח של המזנון

"חומרי גלם טריים ואיכותיים קשה להרוס גם במשלוח". בדקנו את הפיתות המפורסמות של אייל שני וחזרנו מלאים בפחממות. פרוייקט המשלוחים של תל אביב

פיתה ועוד. משלוח מהמזנון. צילום: נמרוד סונדרס
פיתה ועוד. משלוח מהמזנון. צילום: נמרוד סונדרס
21 בינואר 2016

ההצלחה העיקרית של שירות המשלוחים של המזנון היא שהוא מזקק את החוויה שבישיבה במזללת האם ומעביר אותה לסלון, מינוס אווירת החינגה המאולצת וההתחכמויות בדלפק (למרבה השמחה השליח לא שאל אותנו "איך נקרא לכם היום?"). מתמוגגים מהגימיקים של אייל שני? לכו על תפוח אדמה שנדרס, שמגיע משוטח במעטפת דואר מרופדת. מכורים לפיתות היקרות והטעימות? לא תתאכזבו. 

מה הזמנו

כבד של תרנגולת בפיתה (36 ש"ח), אינטימי בפיתה (38 ש"ח), תפוח אדמה שנדרס (18 ש"ח).

כמה חיכינו

45 דקות מרגע ההזמנה (ועוד חמש דקות עד שתפוח האדמה שנעדר הוחזר אלינו בידי השליח).

מה הגיע

שתי פיתות עם הקצוות, תפוח אדמה דרוס, קופסאות פלסטיק עם טחינה וחריף. כל מנה ארוזה בנפרד בשקיות שומרות חום עם כיתוב מאיר עיניים, וכן מוכנסת לקופסת קרטון נאה. כל המנות שמרו על טריות מפתיעה, חום וטעם גם במבחן המשלוח. הכבד היה נימוח והפיתה כולה עמדה איתנה מול עושר הכבדים (לפחות עשר חתיכות יפות, סחתיין) והתוספות. הנתחים הפנימיים המפורסמים היו מעולים וקיבלו חיזוק מכמות נדיבה של קצוות פיתה ומטבלים.

בשורה התחתונה

חומרי גלם טריים ואיכותיים קשה להרוס גם במשלוח, וזה של המזנון מצליח במקום שבו שרבות מהפיצריות נכשלות – אריזות פונקציונליות, מנות מפרגנות וזמני משלוח סבירים. עדיף בהרבה מאשר לעמוד בתור ולשמוע את הצרחות ה"אותנטיות" של הטבחים ושל עובדי הדלפק.

מתיראשון, 21:00
איך ההזמנה? טלפונית 5081118־03
אפשר גם דרך miznon.com

זמני המשלוחים: ראשון־חמישי 12:00־24:30
אזור חלוקה: מרכז ודרום תל אביב, רמת החייל, צהלה, אפקה
מינימום הזמנה – 70 ש"ח
דמי משלוח: 10 ש"ח