החלטות על הבר: עוזרים לכם להחליט נכון

בדרך להחלטה הכי נכונה שתקבלו בחייכם? סדרת ההרצאות על הבר שתעזור לכם להחליט נכון

ההרצאות שישנו את החיים שלכם. צילום: שאטרסטוק
ההרצאות שישנו את החיים שלכם. צילום: שאטרסטוק
16 בינואר 2018

תוכן שיווקי | בנק הפועלים 

24.1, יום רביעי, 20:00

בוקסה

מהפכת מימון ההמונים – כיצד נוכל להשקיע את ההון שלנו? יוסי מאירי

בשנים האחרונות הפך תחום מימון ההמונים לפופולרי במיוחד. יוסי מאירי, מנכ״ל הדסטארט, יסקור את התפתחות התחום מאז ועד היום, ידבר על הטרנדים החמים והתחזיות לעתיד ויספר כיצד הציבור הרחב יכול להיות חלק מהמשחק ולהיחשף להזדמנויות השקעה אטרקטיביות.

אברקסס

למה ישראלים משלמים יותר על דיור? | אסף אנגל

בעוד שהמחאה החברתית גרמה לנו לחסוך כמה שקלים בכל קנייה בסופר, בכל הקשור לקניית דירה אנחנו משלמים יותר, הרבה יותר! בהרצאה יסקור אסף אנגל את הסיבות המדיניות והפסיכולוגיות למחירי הדיור הגבוהים ויעביר כלים פרקטיים שיעזרו לכל אחד לחסוך   הרבה כסף בכמה פעולות פשוטות.

31.1, יום רביעי, 20:00

בוקסה

מה יהיה עם מחירי הדיור? | ליאור תבורי

בוגר משרד האוצר ירצה על הנושא החברתי הבוער ביותר בדורנו – מחירי הדיור. הרצאתו של ליאור תבורי תתמקד בכלכלה חכמה לדור ה־y בכל הקשור לשוק הנדל”ן: האם הביקוש לדיור הוא הבעיה או דווקא ההיצע, מהן ההחלטות שכדאי לקבל כשרוצים לשכור או לקנות לקנות דירה, אם בכלל.

אברקסס

ניהול קריירה בעולם החדש | ד״ר דניאלה דנור

ד”ר דניאלה דנור למדה רפואה, הגיעה לפסגה והבינה שזה לא המקום הנכון עבורה. מתוך המשבר דניאלה בנתה את ראיית העולם האישית והעסקית שלה מחדש. ההרצאה תעסוק בקבלת החלטות בתחום התעסוקה והקריירה בעולם החדש, כיצד מחליטים מה מתאים לי, מאיפה מתחילים ומהן התובנות והנחות היסוד שהיא צברה בדרך לעצמאות הכלכלית שלה.

7.2, יום רביעי, 20:00

בוקסה

למה השקעות פיננסיות צריכות לעניין דווקא את הצעירים? | ד"ר דייבי דישטניק

ד”ר דייבי ירצה על קבלת החלטות כלכליות: מדוע השקעות צריכות לעניין דווקא את הצעירים? אילו הטבות המדינה מעניקה – פנסיה וקרנות השתלמות, צרכנות נכונה בהקשר למסלולי השקעה אלו, בנייה הדרגתית של חסכונות נוספים באמצעות פיזור השקעות ושימוש במכשירים העוקבים אחרי מדדי שוק למיניהם.

אברקסס

מה ששלך-שלי, ומה ששלי-שלך: השיתוף שמשנה את העולם | איילה צורף

איילה צורף תרצה על אחד התחומים המסעירים והבולטים של השנים האחרונות – כלכלה שיתופית – שיתוף של מוצרים ושירותים בין אנשים, באמצעות זירות דיגיטליות. בהרצאה נבין מהי המגמה, מהן השפעותיה על השוק המקומי והאם כדאי לקחת בה חלק?

14.2, יום רביעי, 20:00

בוקסה

קבלת החלטות במצבים משתנים ובסביבת אי ודאות | אלעד סקר

דרך סיפורי חילוץ יוצאי דופן ידגים אלעד סקר אנלוגיה מרתקת לקבלת החלטות בתנאים של חוסר ודאות, ניהול מוטיבציה, עבודת צוות, האצלת סמכויות, תיאום ציפיות, השפעה ומעורבות במשימה. סקר משלב בהרצאותיו סיפורים מרתקים על חוויות שחווה בעצמו, ומחבר בין עולם החילוץ וההצלה לעולם הארגוני ולמישור העסקי גם בו צריך לקבל החלטות תחת לחץ וחשיבה מחוץ לקופסה.

אברקסס

קבלת החלטות בצמתים בחיים בשילוב תורת המשחקים | ד"ר קרן אור חן

האם להישאר במקום העבודה? האם להישאר בקשר הזוגי? האם כאשר הגעת לצומת כזה בחיים הצלחת לקבל החלטה נכונה? מהי החלטה נכונה בכלל?  הרצאתה של ד”ר קרן אור חן תתמקד בצמתים האישיים שלנו כאינדיבידואלים, ותבחן מה הן דרכי ההתמודדות שלנו בניסיון לשמור על איכות חיינו.

21.2, יום רביעי, 20:00

בוקסה

הדילמות הגדולות שמאחורי הסיפורים הגדולים | גיא פלג

ההרצאה תעסוק בקבלת החלטות במערכת חדשות עם הצצה אל מאחורי הקלעים של הסיפורים שהסעירו את המדינה לאחרונה, תוך ניתוח הדילמות העיתונאיות בשלב קבלת ההחלטות ובחינתן בדיעבד.

אברקסס

התודעה ותוצאותיה | ד"ר מתי הר לב

מה הקשר בין מצב התודעה שלנו לבין ההחלטות שאנחנו מקבלים ולתוצאות המשתקפות בחיינו? ד”ר מתי הר לב תספר על שיטת האימפקט למנהיגות תודעתית, אשר מאפשרת לגלות את ההתניות שמגבילות אותנו ומסבירה כיצד נוכל לשנות אותן וליצור מציאות חדשה אשר תממש את עוצמותינו.

מספר המקומות מוגבל, מומלץ להזמין מקום מראש
אברקסס- 03-5104435
בוקסה- 058-5111558