שופינג בלונדון: 10 החנויות המומלצות בעיר

אוקספורד סטריט, טופשופ ואאוטלטים של מותגי יוקרה: כל החנויות המומלצות בלונדון לשופינג מסעיר

ברברי בלונדון. צילום: שאטרסטוק
ברברי בלונדון. צילום: שאטרסטוק

שופינג בלונדון, יש דבר כזה? או שמרוב הליכה וכיתות רגליים כולן לוקות במחלת השיכחה ומעדיפות להדחיק את התורים הארוכים בדרך לתאי המדידה של H&M? כך או כך, אם אתם מבקרים בלונדון ויש לכם תקווה שלא להוציא הרבה כסף על בגדים – תשכחו מזה. מעבר לאוקספורד סטריט הידוע לשמצה, יש עוד המון חנויות מומלצות בלונדון שפשוט אסור לפספס אם אתם נושמים אופנה. הרחובות מלאים באנשים שנראים כאילו הרגע יצאו מדפי מגזין ווג, מה שהופך את משימת הסטייל לאישית ומדויקת. מכלבו של מעצבים חתרניים ועד לרשתות הגדולות והאהובות, איתרנו עבורכם את כל החנויות הכי שוות שצריך לבקר בהן. צאו לדרך.

אולי גם זה יעניין אותך:

אוכל הרחוב הכי טוב בלונדון
המלונות הכי טובים בלונדון
אטרקציות שאסור לפספס בלונדון

Blitz

בליץ נפתח בשנת 2011 ומייד גרם לכל חנויות הוינטג' האחרות להתבייש בעצמן, זאת בזכות אוסף בגדים מטורף, אוסף ספרים מדהים, קומת אקססוריז שתגרום לכם לבכות ובחירות עיצוביות שעושות השראה לדורות. מחפשים פריט שכבר התייאשתם מלמצוא?  לכו לבליץ וגלו שהוא בטוח מסתתר שם איפשהו.

Selfridges

מדובר באחד מבתי הכלבו מהוותיקים והגדולים באנגליה (השני בגודלו אחרי הרודס המפורסם). בכלבו המפואר הזה תוכלו למצוא הכל: תיקים, בגדים, כלים לבית ובכלל, כל דבר העולה לכם בראש כנראה נמצא פה, בגן העדן לשופוהוליקים הזה. אזהרה: המחירים, בשונה מהמתחרה, Primark, יקרים מאוד, אך אל תתנו לזה למנוע מכם לפחות להיכנס ולהתרשם.

Primark

פרימארק הוא חנות כלבו ענקית שקיבלה את הפרסום שלה בזכות המחירים הנמוכים והאטרקטיביים שהיא מציעה ללקוחותיה. אפשר למצוא שם הכל: בגדים, אקססוריז ופריטי נוי לבית. הבונוס העיקרי: המחירים כל כך נמוכים שגם אם קונים בלי למדוד מוצאים הפתעות רבות.

Topshop

הרשת הבריטית, שכבר ממזמן חצתה את גבולות המדינה והתפרשה לה ברחבי העולם, מציעה למבקרים בחנויותיה בבסיס האם מגוון עצום של בגדים וחנויות שמתפרשות על שלוש קומות, עמוסות בכל הטוב שיש לרשת להציע. החלק המגניב ביותר מגיע עכשיו: המחיר! מדובר במחירים זולים יותר בהשוואה למחירים בארצנו הקטנה, ויש גם מחלקת סייל ענקית ועצומה שאסור בשום פנים ואופן לדלג עליה. יש גם מתחם אוכל למקרה שנתקעתן שם שמונה שעות וצריך להכניס אנרגיה לגוף. בקיצור – אתר חובה.

All Saints

החברה הבריטית מצטיינת בעשיית בגדים יפים, מיוחדים ואיכותיים. לחברה יש מספר גדול של סניפים ברחבי לונדון אך אפשר למצוא אותה גם ביעדים נחשקים אחרים כמו ניו יורק וברלין. בין פריטיה תוכלו למצוא מעילי עור משגעים, סוודרים מקשמיר וטי-שירטים מדליקים. המחירים אמנם לא זולים אך אם אתם אנשים של "פיס" ייחודי בארון, ללא ספק זו הכתובת.

ד"ר מרטינס  

מדובר במותג הנעליים האגדי שבשנים האחרונות עושה קאמבק ומטפס חזרה לראש טבלת פריטי החובה שבארון. בחנות תוכלו למצוא כל צבע, כל סוג וכל צורה שמוציאה החברה. המבחר עצום והמלאכה מרובה – אבל זוג הנעליים הזה יישאר לכן לנצח בארון וגם זו נחמה.

Office shoes

"נעליים, נעליים, ומקרר שיקרר לי את המוח…" כמו שפורטיסחרוף שרו, נעליים הן דבר חשוב ביותר. בנעלי אופיס יודעים את זה, מודעים לזה, ופעולים לפי כך. ברחבי לונדון מפוזרים המון סניפים של הרשת האהובה והיא מוכרת את מרכולתה גם במספר בתי כלבו נוספים כמו טופשופ למשל. בכל מקרה, מומלץ ביותר!
אופיס שוז לונדון. צילום מסך מהאינסטגרם
אופיס שוז לונדון. צילום מסך מהאינסטגרם

Dover Street Market

מעריצה של אלכסה צ'אנג? משתוללת על עיצובים של הנרי הולנד? מסתובבת רק בסוהו וחושבת שרק מלונדון יוצאת התורה של עולם האופנה? ובכן, סורי מייד לדובר סטירט מרקט – היכן שמוכרים את הבגדים הכי מהממים, של המעצבים הכי חמים, במחירים שצריך לשבור תכנית חיסכון עבורם. מספר קומות של אופנה בריטית שעושה חשק לעבור לממלכה לתמיד – וזה לא צחוק. מומלץ להיזהר עם האשראי.
דובר סטריט מרקט לונדון. צילום מסך מהאינסטגרם
דובר סטריט מרקט לונדון. צילום מסך מהאינסטגרם

Beyond Retro Brick Lane

קשה מאוד להכינס לחנות הזאת ולא להסתחרר בכמות הבגדים המהממים שרק מחכים לכם שתושיטו יד ותקחו אותם לארון שלכם לנצח נצחים. גברים ונשים, צעירים וגם כאלה בגילאי 30 פלוס ימצאו פה את הפריט שיסגור להם את הפינה וגם יגרום לכולם לשאול אותם "מאיפה". המקום מתמחה בחולצות הוואי וחולצות רוק ללא שרוול שנראות כאילן עברו מינימום מיליון כביסות, בקטע טוב.

Burberry Factory Shop

קארה דלווין חולה עליהם, קייט מוס מחזיקה כמה מהמעילים שלהם בארון והבן של ליאם גלאגר הוא הפרזנטור הנוכחי. לכל מי שאין כסף לקנות מעיל אמיתי של ברברי (כולנו) מומלץ להגיע אל חנות העודפים שם אפשר למצוא מציאות בנחות של עד 50 אחוזי הנחה. תודו לנו אחר כך.
ברברי בלונדון. צילום: שאטרסטוק
ברברי בלונדון. צילום: שאטרסטוק

LN-CC

מדובר בחנות מאוד לא שגרתית, שכשנכנסים אליה ההרגשה היא כזו של אליסה בארץ הפלאות, עם עיצוב חדשני ולא כזה שנתקלים בו כל יום. בין המעצבים שנמכרים בחנות תוכלו למצוא את ה-מעצב, בלינסיאגה ועוד מעצבים טובים ונודעים בתחום. בנוסף לביגוד אפשר למצא בחנות ספרים ותקליטים. המחריים מאוד יקרים אך למי שאופנה היא עסק רציני עבורו – זו ללא ספק אבן דרך.
שופינג בלונדון. צילום: שאטרסטוק
שופינג בלונדון. צילום: שאטרסטוק