החתונון: כך תמנעו מהחתונה שלכם להתנגש עם אירועי ספורט

הבלוג סטופקס יצר עבורכם לוח שנה המרכז את כל שידורי הספורט שהוכרזו לשנים הקרובות, כך שלאף זוג שמתחתן לא יהיה תירוץ במידה וקבעו את החתונה שלהם על משחק חשוב

לברוח מחתונה. צילום: שאטרסטוק
לברוח מחתונה. צילום: שאטרסטוק
27 באוקטובר 2014

חתונות אמורות להיות אירועים משמחים בהם שני אנשים נשבעים אמונים אחד לשנייה (או אחד לשני, או אחת לשנייה. אנחנו לא שופטים), אך במקרים רבים הן גורמות לסבל והקרבה עצומה אצל חלק נכבד מהאורחים, ולא רק בגזרת הצ'ק. הסיבה היא שיותר מדי זוגות חסרי התחשבות קובעים את תאריך החתונה שלהם בדיוק ביום בו יש אירוע ספורט חשוב. כל מי שחושב שזה לגיטימי לקבוע את החתונה שלו בזמן גמר מונדיאל (או בכלל, בחודשי יוני-יולי ב-2014, 2018, 2022 וכן הלאה), יכול להאשים רק את עצמו אם בזמן החופה כל האורחים יהיו דבוקים למסך הסמארטפון במקרה הטוב, או במקרה הרע, לא יגיעו כלל.

אם אתם לא אוהדי ספורט פנאטיים שמשננים את תאריכי משחקי שלב הפלייאוף של הצ'מפיונס ליג לפני השינה, אבל עדיין רוצים להתחשב באורחים שלכם לחתונה, כדאי לכם לבדוק את "החתונון". מדובר בלוח שנה מיוחד אותו יצר הבלוג סטופקס שבו מרוכזים כל אירועי הספורט שישודרו בשנים הקרובות (לפחות השידורים שהוכרזו עד כה).

הוא מכיל את כל ענפי הספורט המרכזיים שישראלים צופים בהם, כמו כדורגל, כדורסל וטניס, כך שלא תוכלו לטעון שלא ידעתם למה כל כך הרבה אנשים מסתובבים עם פרצוף חמוץ בחתונה שלכם כשקבעתם אותה על חצי גמר טורניר ווימבלדון.

צוות הבלוג יצר את הלו"ז בעזרת פיצ'ר Google יומן, כך שתוכלו לסנכרן בקלות את הרשימה עם היומן האישי שלכם על ידי לחיצה על כפתור "Google Calender" שבתחתית לוח השנה. בסטופקס טוענים שימשיכו לעדכן את החתונון בכל פעם שיתפרסמו עוד תאריכי משחקים חדשים, כך ששוה לעקוב. יומן זה יכול לשרת אתכם גם מעבר למציאת תאריך חתונה, אלא פשוט כיומן צפייה של ענפי הספורט האהובים עליכם שמרוכזים כולם תחת לוח שנה אחד בגוגל. אז אם יש לכם חברים שעומדים להתחתן ולא בא לכם לפספס בגללם משחק חשוב בליגת האלופות או ב-NBA, תפנו אותם ללוח השנה של סטופקס, בכדי שלא יהיה להם תירוץ לצאת דושים.