מהריאליטי לצלחת: אדל בספלוב פתחה מסעדה טבעונית בלב העיר

הטבעונית של אדל. שיה (צילום ניקי טרוק)
הטבעונית של אדל. שיה (צילום ניקי טרוק)

כוכבת הריאליטי נכנסת לעולם הקולינריה עם מקום חדש על שם בתה בלוקיישן הכי מרכזי שאתם יכולים לתאר לעצמכם. קפצנו לבקר ובדרך שאלנו אותה - מה המנה שהיא הכי אוהבת?

11 בינואר 2022

בענף המסעדות יש כנראה קסם. אחרת איך אפשר להסביר מעורבות של אנשים מחוץ לתחום, אדל בספלוב למשל. כוכבת הריאליטי פתחה במרכז העיר מסעדה טבעונית שנקראת על שם שייה בתה. "חמי קובי עבד הוא הבעלים והשף של מסעדות מיתוס, פיש מרקט ושיפודי ציפורה. הוא רצה להיכנס לנישה הטבעונית כדי לתת מענה לעוד סוג אוכל ושאל מה דעתי, ואני כמובן זרמתי", היא מסבירה. "אין היום הרבה אוכל טבעוני שהוא ממש ביתי וחמי מבשל כאן במו ידיו".

מתי במאסטר שף? אדל בספלוב (צילום ניקי טרוק)
מתי במאסטר שף? אדל בספלוב (צילום ניקי טרוק)

את טבעונית?
"לא, אבל רוב הקהל שמגיע לאכול כאן אינו טבעוני. אנחנו פונים גם לצמחונים ולאנשים שבא להם לשנות את התפריט. הלקוחות שלנו מחפשים אוכל בריא יותר והם רוצים לאכול עוד דברים מלבד בשר ודגים. מגיעים לכאן אנשים שהם לא טבעונים ואומרים 'איזה כיף שפתחת מקום כזה'".

"Shaya מטבח טבעוני אותנטי" ממוקמת בחלל שאכלס בעבר את ספוט הקינוחים של ליאור קוקה, חברה ושותפה של בספלוב ובעלה. בעקבות סכסוך השותפות פורקה ואת המתוקים מחליף תפריט ביתי טבעוני חורפי: מנות פתיחה וניגובים, מרקים וקובה על הפתילייה, ממולאים ו"סירים כמו של בשר", למשל קציצות חריימה של צ'וצ'ו ומפרום של סבתא כרמלה. טווח המחירים 34-59 ש"ח. "מדי פעם המנות מתחלפות ובכל מקרה תמיד יש מנה-שתיים ללא גלוטן".

איזו מנה את הכי אוהבת?
"אורז עם קובה סלק ואורז עם קציצות אפונה. אלו שתי מנות שאני אוכלת כל יום כל היום".
רוטשילד 8, תל אביב, 03-6888050, ראשון-חמישי 11:30-17:00, שישי-שבת סגור