"לפני ששמתי לב מה קורה, הוא פשוט דחף לי את הלשון לפה"

זה היה אדם שהיא הכירה. היא נפגשה איתו שוב אחרי המקרה, כי לא יכלה לשאת את העובדה שמה שארע לה לא נורמלי. חברות מערכת Time Out מספרות על ההטרדות והתקיפות המיניות שחוו

מציאות מטרידה
מציאות מטרידה

כשעוד הייתי חדשה בעיר הייתי יוצאת הרבה עם חברות לבר קבוע. באחד הערבים ישבתי בחוץ עם חברות והגיע בחור שניסה באותה התקופה להתחיל איתי בפייסבוק ולא ממש הכרתי. הוא התיישב לידי או כמעט עליי, ואחרי זמן קצר מאוד של שיחה קבוצתית התחיל לנשק אותי. בלי לשאול, בלי להתעניין, פשוט דחף את הלשון שלו לפה שלי. ראיתי את החברות בורחות משם בלי לומר מילה (הייתי כל כך מופתעת ומבולבלת שאפילו לא סגרתי את העיניים). בכל פעם שניסיתי להתרחק ולהרחיק אותו הוא התקדם יותר לכיווני או אפילו תפס את הראש שלי מאחור כדי שלא ארחיק אותו. הייתי שבורת לב ומאוד צעירה וחסרת ביטחון באותה תקופה – חולשות שאני יכולה להניח שהוא זיהה מיד וידע שיהיה לי קשה ולא נעים להדוף אותו. זה לא היה לא נעים או מרגש כי לא הכרתי אותו, הוא לא היה מושך בעיניי ולא הרגשתי כלפיו שום דבר, אבל באמת לא רציתי לעשות סצנה בבר הקבוע מול המון אנשים שהכרתי וניחשתי שהכירו גם אותו. אז שכנעתי את עצמי שאני בחורה בוגרת וקולית שדברים מסעירים כאלה קורים לה כי ככה זה בעיר.

אחרי נשיקה ארוכה מדי הוא לקח אותי הצדה, לעמוד בפינה חשוכה ומרוחקת ליד הפחים, לא חלילה כדי לכבד את הפרטיות שלי אלא כדי שהוא יוכל להכניס לי יד למכנסיים. הוא ניסה לשאול אותי בסליזיות אם אני נהנית שהוא נוגע לי בתחת ואני לא זוכרת מה עניתי, אבל אני נגעלת מעצם הזיכרון של השאלה הזאת עכשיו. הוא רצה שאלך איתו הביתה אבל לזה כבר סירבתי.

נפגשנו עוד פעם אחת כי המשכתי לשקר לעצמי שבעצם הכל בסיפור הזה נורמלי ואני רק צריכה לזרום ולשתוק. במשך אותו ערב כל פעם שניסיתי לספר משהו על עצמי הוא דחף לי לשון לפה, עד שמיציתי את הקטע ועפתי משם, מתפללת שאף אחד שאני מכירה לא ראה את זה קורה. שנים התביישתי והסתרתי את זה מחברים או מאנשים שיצאתי איתם כי חשבתי שאני מטומטמת שלא דחיתי מראש בחור כזה מגעיל, ורק אחרי המון זמן הבנתי שבשום שלב גם לא הסכמתי. הייתי צריכה לדחוף אותו, לצעוק עליו ולהוריד לו כאפה במקום להמשיך להגיד לו שלום ברחוב לפעמים, לנרמל את כל המצב, כאילו הפשע שלי (לפחד להתנגד) שווה ערך לשלו (לקיחת חופש פעולה במסווה של שחרור מיני ואגרסיביות גברית). שנתיים בערך אחרי שזה קרה ראיתי אותו מתנשק עם מישהי במשך משהו כמו רבע שעה באותו הבר, עד שבשלב מסוים הם פשוט התנתקו והלכו הביתה בנפרד. חבל שלא עשיתי שום דבר.

>> לעמוד הראשי