הידיים ידי יעקב: קונדיטוריה חדשה בדרך מנחם בגין

בקונדיטוריה החדשה חלום יעקב שנפתחה באחרונה בדרך מנחם בגין תוכלו לרפד את עצמכם בעוגות שמרים חמות חלות מתוקות ורוגלעך קטנטנים באמת

חלום יעקב. צילום: אורן זיו
חלום יעקב. צילום: אורן זיו
30 ביולי 2015

סולם גדול מחזיק את המאפים של הקונדיטוריה החדשה בדרך בגין – חלום יעקב. יעקב הוא יעקב טלבי שפתח ב־1986 קונדיטוריה בראשון לציון. לטלבי היה חלום מצועף מפחמימות – להקים קונדיטוריה משפחתית המתאפיינת באפייה ידנית ולא ממוכנת. עכשיו נפתח לראשונה סניף של הקונדיטוריה בתל אביב. תמצאו כאן לחמי מחמצת (החל מ־14 ש"ח לכיכר), כריכים של טונה, חביתה, מוצרלה, וביצה קשה (7 ש"ח לכריך קטן), וכן מבחר של מאפים מלוחים ומתוקים, כולל מיני קרואסונים ורוגלעך קטנטנים באמת. הוויטרינה עמוסה מוסים, עוגות אישיות או גדולות, כגון פסים של וויסקי בראוניז, מקופלת או פינה קולדה ועוגיות מקרון.

המאפים נאפים בשכונת מונטיפיורי בתל אביב בחדר אחורי. בימי שישי בוקעות מהתנור עוגות שמרים, עוגות בחושות וחלות חמות. עוד תמצאו פה טארטלטים זעירים עם אגוזים מקורמלים וקפה (הפוך ב־7 ש"ח). כשחם לכם ואתם בסביבה תוכלו להיכנס לקפה ברד ולהתיישב אל הבר בחלל הממוזג. בימים נעימים יותר תוכלו להתרווח במרפסת הצמודה שבחוץ. בקיצור, לעצור לקפה ועוגייה.

לקונדיטוריית חלום יעקב