היי, דיג'יי, שים אלבום

הכירו את האלבומים החדשים והרותחים בשוק: באילו סיטואציות כדאי לכם להאזין להם?

טוויגס. צילום: יח"צ
טוויגס. צילום: יח"צ
11 בדצמבר 2014

"FKA Twigs  – "LP1

אלבום הדרים-פופ הראשון של הכוכבת הכי מסתורית שיצאה מבריטניה בשנים האחרונות משלב ניחוחות אר אנ בי והרבה הרבה זימה גם במילים, גם בלחנים ובעיקר בדרך ההגשה. אלבום להתכונן איתו לדייט שאת צופה שיהיה לוהט במיוחד, להאזין לו אם התקוות מתממשות יחד אבל להימנע ממנו לחלוטין אם את מסתובבת עם לב שבור.

"Taylor Swift – "1989

אם אכן זהו המצב שלך – ואת מנסה להבין במשך יום וליל מה הדבר שעומד מאחורי המורכבות של מערכות יחסים ולמה האהבה שלך לא עבדה – טיילור סוויפט באלבום שנקרא על שם שנת הולדתה תהיה חברת הפופ הכי טובה שלך. באלבום שבו היא מתרחקת מסגנון הקאנטרי פופ שהיה מזוהה עמה עד כה היא מוסיפה לעסוק בבעיות שבאהבה, הפעם עם קצת יותר כאסח או לחלופין באמצעות בלדות. מומלץ להאזין עם גביע האגן דאז וחבילת טישו.

"Caribou – "Our Love

האלבום השישי של היוצר האלקטרוני קאריבו הוא כזה שמורכב מאנרגיות טובות ומשקף את הכרת התודה של המוזיקאי לקהל שלו אחרי שהאלבום הקודם שלו זכה לתהילת חובקת עולם. הרעיונות הם אולי היפיים למדי של אהבה חופשית וחובקת עולם, אבל הביצוע כמצופה מקאריבו הוא מהודק ומכיל הפתעות כנגיעות היפ הופ ואר אנד בי. מומלץ כהכנה לרגליים לפני מסיבת העונה בבלוק.

"TV on the Radio- "Seeds

האלבום הראשון ששיחררה הלהקה האמריקאית מאז מות הבאסיסט לה ג'רארד סמית' מסרטן בשנת 2011. מדובר בשירים שיש בהם הרבה התמודדות אבל גם תחושת קבלה וגאולה מסוימת,ֿ כשהכל עטוף באנרגיות הארט-רוק המצוייניות של הלהקה האהודה מקליפורניה. אלבום שעוזר להתמודד עם סיטואציות שנראות בלתי אפשריות וגם אחד שמתאים להאזין לו ברקע כשצריך השראה לפרויקט יצירתי חדש.

"Azealia Banks- "Broke With an Expensive Taste

אי אפשר לשכוח את סינגל הבכורה המוחץ של אזילייה באנקס "212" ששוחרר בשנת2011. האלבום שלה התבשל במהלך לא פחות משלוש שנים, ועכשיו הוא רואה אור כשהוא מכיל את הנאמבר הסוחף הזה כמו גם עוד שירים שבין ההיפ הופ לראפ עם הרבה כוח, גרוב והאנרגיות המפוצצות של המוזיקאית הצעירה מהארלם. מומלץ במיוחד כפסקול לאימוני כושר מגבירי דופק, בין אם מדובר בריצה בפארק, על חוף הים, או ההליכון שבמכון, סשן ספינינג ואימון קרדיו מרומם – או כשפשוט רוצים לשחרר אדרנלין כאילו נמצאים בעיצומו של אחד.

item footer 590X100