הכובשים: הדור החדש של המיצים הגיע לאבן גבירול

המיצייה החדשה ג'וסה, המשתמשת בטכניקת כבישה קרה, היא עצירת חובה - ולא רק לבריאותנים

מיצים מיצים (צילום: אפרת ליכטנשטט)
מיצים מיצים (צילום: אפרת ליכטנשטט)
5 באפריל 2016

אם אתם דוחים את ניקוי הרעלים האביבי שלכם, הדחיינות משתלמת לכם ביג טיים. מוסקיטו נורי, האיש שהקים את היפים והמיצים בשינקין בשנות ה־90 המוקדמות ואת רשת מיציות תמרה המעולה, מגיע לאבן גבירול עם הדור הבא של המיצים.

מכשיר הידראולי במשקל טונה יובא במיוחד מארצות הברית והוצב במפעל ארטיזינלי לייצור מיצים בכבישה קרה באבן גבירול. מאמצע אפריל תוכלו לראות מאחורי חלון את פעולת המכונה ששומרת במלואו על הערך התזונתי של הפרי וכל מרכיביו, מכיוון שאינה מתחממת אותו כלל. למי שלא שוחה במיץ של הבריאותנים נאמר שחימום הורס את הרכיבים הבריאים והחיוניים בפירות, בירקות ובעלים. כאן אמור לבוא הסבר על מינרלים ואנזימים, אבל על זה תוכלו לדבר עם אביה שנער, שותפה פעילה במקום, שהיא גם תזונאית קלינית.

הגישה המקצועית מאוד של ג'וסה תאפשר לכם לגבש לעצמכם תוכנית הולמת לניקוי רעלים, תוך התאמה של סוג המיצים והכמות הנדרשת מהם (15 ש"ח לשוט קטן, 18־30 ש"ח לבקבוק). כדי שלא יהיו לכם שום תירוצים תוכלו להזמין את המיצים דרך אתר האינטרנט מדי בוקר עד לפתח הבית, המשרד או הג'ים, או לאסוף את המיצים באופן עצמאי בלי להמתין בתור.

מלבד המיצים והשייקים הירוקים יימכרו פה גם ארוחות אסאי, סלט פירות עם סופר פודז, משקאות על בסיס מאצ'ה שכל כך אופנתיים עכשיו בעולם, קינוחי טפיוקה, פודינג צ'יה וליין הארטיקים הטבעיים של תמרה.

Jusa