הכינו את ההזמנות: שבוע האופנה בתל אביב יתקיים בסוף ינואר

מתצוגת מחווה ואירוע גאלה חגיגי לציון 60 שנים לגוטקס ועד תצוגת תכלית של המעצבים המקומיים הצעירים והמבטיחים. שבוע האופנה גינדי תל אביב חוזר - כל הפרטים

מחממים מנועים: שבוע האופנה גינדי תל אביב (צילום: אבי ולדמן)
מחממים מנועים: שבוע האופנה גינדי תל אביב (צילום: אבי ולדמן)
20 בדצמבר 2016

אחרי דחיות חוזרות ונשנות, סוף כל סוף יש תאריך: שבוע האופנה של תל אביב יתקיים בתאריכים 29.1-1.2. אירוע האופנה השאפתני בחסותם של חברת גינדי ושל ריבוע כחול נדל"ן יוצא לדרך זו השנה החמישית ויתמקם, כמיטב המסורת, במתחם TLV Fashion Mall, רגע לפני שהוא מסיים לקרום עור וגידים ולהיפתח לקהל הרחב.

ברשימת המשתתפים אפשר למצוא רזידנטים קבועים כגון גדעון אוברזון וקארן אוברזון, טובה'לה, שי שלום, גדי אלימלך, עידן לרוס, תמרה סלם, משכית, מעוז דהאן מהמותג נובוריש דוג. לצדם, ישתתפו לראשונה השנה מעצבים מובילים נוספים כמו ויוי בלאיש, גליה להב ודרור קונטנטו – המעצב שהלביש את מירי רגב על השטיח האדום בפסטיבל קאן, בצד שמות צעירים ומבטיחים כמו דני וינסטרה ממותג האופנה העולה Portay, מותג בגדי הילדים פלמינגו והתכשיטנית קרן וולף.

בנוסף, יתקיימו תצוגה וערב גאלה חגיגי לציון 60 שנות פעילות של מותג בגדי הים והחוף גוטקס, בצד תצוגת Upcoming Designers של מפעל הפיס, תצוגת סטודנטים ובוגרים של שנקר בשיתוף חברת New Balance וגם תצוגה מיוחדת בשיתוף דיסני במסגרת אירוע התרמה לעמותת רוח נשית.

פרויקט מסלול: זיכרונות משבוע האופנה האחרון (צילום: אבי ולדמן)
פרויקט מסלול: זיכרונות משבוע האופנה האחרון (צילום: אבי ולדמן)

עם חשיפת פרטי האירוע הבוקר (שלישי), התייחס מפיק ויזם שבוע האופנה מוטי רייף לפן נוסף וחשוב לא פחות: "חשוב לציין כי השנה, שבוע האופנה גינדי תל אביב יקבל את תמיכתם הכספית ואת חסותם של משרד התרבות, משרד התיירות, משרד החוץ, המכון לייצוא ועיריית תל אביב-יפו, אשר יסייעו בהגעתם של קניינים וקבוצת עיתונאים גדולה מהתקשורת הבינלאומית".