הכירו את זוט אלור – הפאב שיוצא אתכם לגבעתיים

זוט אלור, בר קוקטיילים חדש בגבעתיים, נפתח על חורבות סניף בנק לשעבר

קוקטייל תות. צילום: טל ציפורין
קוקטייל תות. צילום: טל ציפורין
19 בדצמבר 2016

בסניף בנק לשעבר שזקני גבעתיים עוד זוכרים כקולנוע נגה בצומת הכי מרכזי בעיר נפתח הזוט אלור (Zoot Allures) – בר חדש עם וייב תל אביבי. "אנחנו פונים לגיל 25־45, חתך רחב יותר מאשר שאר הברים בסביבה. אנחנו גרים ועובדים בגבעתיים כבר שנים ומכירים את כולם, אבל מאז שפתחנו יש פה פרצופים לא מוכרים, אנשים מהסביבה שהיו יוצאים לבלות בתל אביב ולקוחות שמגיעים מחוץ לגבעתיים", אומרים הבעלים מקבוצת נלסון שמחזיקים גם ב־Torii Asian Kitchen, Tailor Made, נלסון גבעתיים, קופיולה ואלפבית.

חוץ מאווירה מעודכנת יש בזוט אלור, שנקרא על שם אלבום של פרנק זאפה, עוד כמה מוטיבים תל אביביים: בר מרכזי גדול שכל האקשן מתנהל סביבו, 130 מקומות (הרבה יותר משאר הברים בשכונה) ופסקול משובח שמשתנה מערב לערב ומתוגבר בדי.ג'ייז.

>> עוד ברים שנפתחו לאחרונה בגבעתיים

את תפריט הקוקטיילים הרכיבו המיקסולוגים נדב הופמן ודניאל וינשטיין, והוא עושה שימוש בסירופים מתוצרת בית, פרזנטציות ומחיר (45 ש"ח בממוצע); עד שלושה אנשים יכולים להזמין קוקטייל משותף בכדור זכוכית דקורטיבי. בתפריט האוכל של השף בני אזולאי (בראסרי,  Tailor Madeועוד) והסו שף רניאל יפרח יש רק מנות בגודל בינוני כדי לאפשר לאורחים לטעום כמה שיותר: סלט קיסר בגביע, בוראטה קפרזה, סביח בפיתה, תפוח אדמה מדורה בשמנת של פעם וזרעי עגבנייה, באן וקלאב סנדוויץ' סינטה (24־53 ש"ח למנה).

זוט אלור, כצנלסון 67 גבעתיים, כל יום 19:00־אחרון הלקוחות, 8000744־052