CUPZ By BeanZ

מהפכה של איכות: מותג הקפה ששם את ישראל על המפה

Farmer to Cup. צילום: סטודיו אריה ויסמין
Farmer to Cup. צילום: סטודיו אריה ויסמין

לראשונה בארץ - מותג Farmer to Cup בינלאומי המציע קפה של הגל השלישי: פולים המגיעים מחוואים מאוגנדה, ברזיל ואינדונזיה, עוברים קלייה מקומית איכותית בציוד חדשני ובכמויות קטנות. איפה תוכלו למצוא אותם?

1 באוגוסט 2018

ב־15 השנים האחרונות מתחולל בהדרגה תהליך שמשנה את עולם הקפה: מהפכת איכות המדגישה את המקורות ואופני ההכנה של הפולים. עידן זה מכונה “הגל השלישי של הקפה”, והוא מתוארך לתחילת המילניום הנוכחי. כעת, בדיוק כמו עם יין, מבקשים לוגמי קפה סקרנים לדעת על הפולים הכל – לא רק מאיזו מדינה הגיעו אלא מאיזה מחוז בדיוק בגואטמלה, אתיופיה או ברזיל, מאיזה תת זן, כיצד יובשו, לאיזו דרגת צבע נקלו, ואפילו מאיזו חווה הגיעו ומה שמו של החוואי שגידל את הקפה. עכשיו נפתחת גם בארץ הדרך לגלות סוגי קפה חדשים, לחקור טעמים חדשים ולהתחבר לעולם הקפה המתקדם והרחב כל כך.

BeanZ. צילום: סטודיו אריה ויסמין
BeanZ. צילום: סטודיו אריה ויסמין

BeanZ הוא מותג Farmer to Cup בינלאומי בבעלות שטראוס קפה ומציע לראשונה בישראל בחירה בין מהדורות קפה קבועות ומתחלפות, מחוות קפה ייחודיות מסביב לעולם, במגוון שיטות הכנה של הגל השלישי.

מומחי הקפה של החברה נמצאים בקשר ישיר ומתמשך עם החוואים השונים ברחבי העולם, מסייעים לגידול הקפה באמצעות טכנולוגיה, ידע וציוד מתאימים ומוודאים איכות בלתי מתפשרת. הקפה שמגיע מהחוואים עובר קלייה מקומית איכותית בציוד חדשני ובכמויות קטנות. הקלייה המקומית מבטיחה טריות מרבית וקבלת קפה מאוזן ומושלם.

BeanZ. צילום: סטודיו אריה ויסמין
BeanZ. צילום: סטודיו אריה ויסמין

המותג הוא חלוץ בתחום בארץ, ושם את תרבות הגל השלישי במרכז החוויה שהוא מעניק לצרכניו. 100 אחוז מכל פולי הקפה של סדרת החוואים של BeanZ מתבססים על פולי Specialty Coffee, ועליהם מופיע שמו של החקלאי שבחוותו גדלו – גבריאל מאוגנדה, לואיז אלברטו מברזיל וסיה מאינדונזיה.

את הפולים של BeanZ אפשר למצוא כבר היום בבית הקפה של המותג בנתב”ג (גייט 8E בטרמינל 3) , ובתל אביב ומחוצה לה – בקפה נורדוי, בבושוויק, בקפה 65, באנסטסיה, בטאטי ובריץ קרלטון.