והטופ לולי, מה איתו? ליין החולצות #הכי_יפה_בעיר

MISMAS, SORRY, TRES ו-סטלה אנד לורי הם המועמדים בקטגוריית ליין החולצות #הכי_יפה_בעיר. אתם בחרתם את המנצח הגדול

החולצות הכי יפות בתל אביב
החולצות הכי יפות בתל אביב
5 ביולי 2018

החולצה היא החלון לנפש. לא מאמינים? אנחנו לגמרי חושבים ככה. המעצבים התל אביבים האלה יצרו ליינים שעושים לנו כיף על הגוף – מי עשה את זה הכי טוב? אתם בחרתם.

הזוכה בתואר #הכי_יפה_בעיר: MISMAS, עידו גרינברג

החולצות של MISMAS. צילום: יקיר יצחקי
החולצות של MISMAS. צילום: יקיר יצחקי

המנצח בקטגוריית ליין החולצות הכי יפה בעיר הוא לא אחר מעידו גרינברג, שכבש את האינסטגרם ואת הלבבות שלנו בסערה רצינית. גרינברג איש הטלוויזיה החל לפרסם בעמוד האינסטגרם שלו משפטים כמו "תתאהב בי יא אפס" ו"מי שטוב לו ושמח שיסביר" תחת ההאשטאג משפט אחד ביום, שפשוט גרמו לנו להנהן בחיוך ולעשות לייק. לא עבר הרבה זמן עד שהמשפטים מצאו את עצמם על חולצות והשאר, כמו שאומרים, היסטוריה.

SORRY, דניאל ויינברג

SORRY. צילום: רון קדמי
SORRY. צילום: רון קדמי

המותג הבועט הזה הוקם ב-2016 בידי המעצבת דניאל ויינברג, ששואבת השראה מאופנת רחוב, היפ הופ וחיי הלילה. קו הטישרטים מיועד לשני המינים ומשתמש רק בצבעים שחור ולבן בלי להתנצל. התוצאה אסתטית ואופנתית ומצליחה מאוד (מאוד) בתל אביב.

TRES, נוי גוז, נועה גור ודפנה רובין

ליין החולצות של TRES. צילום: קית גלסמן
ליין החולצות של TRES. צילום: קית גלסמן

שלוש המעצבות נוי גוז, דפנה רובין ונועה גור למדו יחד בשנקר והוציאו את ליין הטישרטים הקולי הזה. TRES, הספרה 3 בספרדית, סחף את הרשת (ואותנו) ואף זכה במלגה של מפעל הפיס למעצבים צעירים.

סטלה אנד לורי, ורד וזוהר בלנק

החולצות של סטלה אנד לורי. צילום: שי אפגין
החולצות של סטלה אנד לורי. צילום: שי אפגין

ליין החולצות של שתי האחיות התל אביביות, ורד וזוהר בלנק, הוא סט פריטים מתוחכמים עם קריצה. הן יוצרות הדפסים ייחודיים, ביניהם הדפסי פויל של מחוות ידיים וזה עושה לנו את זה ביג טיים.