מסיבה שנויה במחלוקת

קולקציית הנעליים של שני לקס היא תמצית הקול. רק חבל שהקמפיין שמלווה אותה ממש לא

נעלי LAX. צילום: מיכאל טופיול
נעלי LAX. צילום: מיכאל טופיול
12 ביוני 2014

מאז שהקימה את מותג הנעליים הנושא את שם משפחתה, מעצבת שני לקס דגמים נחשקים שהם תמצית הקוּל, עם זיקה לווינטג' ולרוקנ'רול. מעל הכל ניכר שהיא מבינה מה נשים רוצות (רמז: זה בצבע זהב). הקולקציה החדשה והשלישית שלה נקראת "All tomorrow's parties", על שם השיר של וולווט אנדרגראונד, ושמה לה כמוזה את האיט גירל אידי סידג'וויק, שבילתה את חייה בין מסיבה למסיבה עד שנפחה את נפשה. הקווים הגיאומטריים המאפיינים את שמלות הסיקסטיז שלבשה למשתים של אנדי וורהול מצאו את דרכם לסנדלים שטוחים עם אלמנטים מטאליים, והריסים הארוכים שלה תורגמו בקולקציה לנעליים גאז'יות עם שורת פרנזים מעוגלת. נוסף לאלה, מצטיינות בקולקציה נעליים עם עקב בגובה מדוייק עם חרטום סגור ורצועה שחובקת את הקרסול.

נעלי LAX.

הקטלוג שמלווה את הקולקציה הולך על קו פטישיסטי, שהולם כביכול את העיסוק של לקס בהלבשת האיבר שמסעיר את דמיונם של אינספור סוטים. דודי חסון צילם, דנה פרימן נשכבה על המדרגות. התוצאה: התייחסות לגפיים כמתקן הנושא את הדבר החשוב באמת – הנעליים.

הכל היה טוב ויפה, מדליק ומפתה, עד שהגענו לתצלום שבו הדוגמנית שוכבת על הבטן, רגליה מכופפות למעלה, הידיים קפוצות לצדי הגוף ופלג גופה התחתון עירום. מה נגיד ומה נאמר, מבאס תחת. לא ברור אם זו הייתה כוונה מחושבת, אלתור על סט הצילומים או מחווה עקומה למיילי סיירוס. מה שבטוח הוא שזו תנוחה טורדת מנוחה וטעונה אלימות סמויה שמעוררת הכל חוץ מחשק. הרי מה אישה רוצה? ובכן, נעלי זהב. זה, ושלא יציגו אותה כמטרה נייחת לגחמות פרועות.

LAXו720־865 ש"ח, להשיג ברוביסטאר, פרשס, ברשת סטורי
או במייל: shanilax@gmail.com