באגט רוסטיק לבן: הכריך של איימוס איינו

כריך הוא פשוט כל מה שאתם צריכים. פגשנו תשעה אנשים יצירתיים במיוחד שלא היו יכולים לעבור את שיגרת היום העמוסה שלהם בלי כריך וביקשנו מהם את המתכון שיעורר בכם השראה. קבלו את הכריך של איימוס איינו

14 בנובמבר 2017

תוכן שיווקי | סימפוניה

איימוס איינו (35) מתל אביב, שחקן

"אני שחקן כבר 10 שנים ובאחרונה גם כותב. אני עושה טלוויזיה ותיאטרון, שיחקתי ב'מטומטמת וב'נבסו', הייתי בהבימה שנה והיום אני משחק בהצגה שנקראת ”כן, לא, שחור, לבן״. אני לומד כרגע קואוצ׳ינג ומדריך ארבעה אנשים להתמודד עם דילמות שהם עוברים, ומשלב את כל הדברים האלה יחד. לפני חצי שנה נכנס לי לחיים כלב עם אנרגיות מטורפות, בוא נגיד שלא משעמם לי״.

איך נראית שגרת היום שלך?

”אני נמצא בתקופת כתיבה שאני מנסה לשלב עם הצגה שרצה בכל הארץ ופגישות קואוצ׳ינג. אז אני מבלה בעיקר בדרכים, בפגישות או בבית מול המחשב. אני מנסה לנהל את עצמי כמה שאני יכול ולתת לכלב שלי מספיק תשומת לב ואנרגיה״.

איך הכריך שלך משתלב ביום שלך?

”אני אחד שאוהב לבשל בדרך כלל, אבל בימים המטורפים שיש לי לאחרונה אני קונה באגט ותמיד משחק עם מה שאני מכניס לתוכו. המעטפת של הבאגט הלבן והמרקם של החביתה וגבינת הזיתים של סימפוניה הם שילוב מעולה, וזה סוגר לי את הפינה. אני יכול לקחת אותו איתי לימי נסיעות, לפגישות והכי טוב, לאכול אותו מול המחשב בבית״.

לעוד כריכים מעוררי השראה לחצו

איימוס איינו
איימוס איינו

 

הכריך של איימוס

באגט רוסטיק לבן, סימפוניה 5 % זיתים, עלי בזיליקום טריים, חביתת בצל, מלפפון חמוץ, חסת סלנובה סגולה

חומרים:
1 באגט טרי
5 כפות גבינת סימפוניה %5
זיתים
4 עלי חסה מסולסלת
1 חביתה עם בצל ירוק
2 מלפפון חמוץ פרוס

אופן ההכנה: חוצים את הבאגט לשניים, מורחים גבינת סימפוניה לאורך הבגט ומוסיפים את שאר המרכיבים לפי הסדר.