הלילה עם: בילינו לילה שלם עם הדי.ג'יי דני תובל

"25 שנה בלילה ואני עדיין אותו ילד שאוהב מוזיקה ונפגש עם חברים שלו כדי לדבר על טראקים"

דני תובל (צילום: תמיר דוידוב)
דני תובל (צילום: תמיר דוידוב)
14 במרץ 2019

 

22:30 "25 שנה בלילה ואני עדיין אותו ילד אידיוט שאוהב מוזיקה שנפגש עם חברים שלו כדי לדבר על טראקים", מכריז דני תובל (43). הוא פותח את הערב באריא, בר שבו הוא מתארח על העמדה לעיתים קרובות. לצאת לבלות זו התרפייה שלו, במקום ללכת לפסיכולוג. מזווית ראייה של 25 שנה בעסק הוא אומר בלי למצמץ: "הכל אותו דבר, זאת פשוט אותה גברת בשינוי אדרת. הסצנה האלקטרונית עוברת כל הזמן גלגולים, אבל בסופו של דבר היא חוזרת לאותם דברים שהיינו שומעים בסוף שנות התשעים. אנשים אוהבים משהו, ואז נמאס להם, ואז הם שוב חוזרים לאהוב אותו. עדיין תראי די.ג'ייז הולכים לחנויות תקליטים ביחד ומדברים על מוזיקה, עדיין תראי אנשים שלא מעניין אותם הייפ אלא המוזיקה עצמה".

24:00 דני אוהב את הלילה, אבל הוא מבין שהוא כבר במקום קצת אחר. כן, הוא מנגן בקלאבים גדולים, מוציא טראקים, עמל על EP טכנו שאמור לצאת בקיץ הקרוב, אבל מודה שזה אתגר להישאר במשחק. "אני מת על הדור הנוכחי – שון דורון, עידו מורלי, אוריה קלפטר, ג'ניה ועוד רבים אחרים – הם מדהימים. אני חי עם כולם בביזנס, אני מכיר את כולם אבל בניגוד אליי זה ממש החיים שלהם. זה בדם שלהם, הם מסתובבים סביב זה, אני כבר פחות שם אחרי שנים שהייתי במקום הזה. קשה לשמור על מעמד מסוים מבלי להיות במשחק באופן פעיל".

דני תובל (צילום: תמיר דוידוב)
דני תובל (צילום: תמיר דוידוב)

1:00 מהאריא הוא ממשיך לדרינק באנדר52, שם יחגוג בקרוב 25 שנות פעילות באירוע שבו יארח שלושה דורות של די.ג'ייז אלקטרוניים: זוקיני, די.ג'יי צעיר בן 21 שלדבריו של דני יכבוש את הסצנה, עומר בר (מהצמד עומר&שקד) כנציג הדור הנוכחי ואלה גוטמן, כנציגת דור המייסדים. "הבחירה באלה היא סגירת מעגל עבורי, היא מייצגת מבחינתי את הדור שלי. היא פורצת דרך ונכחה ברגעים מדהימים בקריירה שלי".

2:30 "אנשים ממליצים לדי.ג'ייז להיות עקביים וללכת על סגנון אחד", הוא אומר בדרכו לבלוק, היעד הסופי של הערב. "אני לא מסכים עם זה, תמיד רציתי להתפתח לעוד דברים. ידעתי שאם אני אשאר בגבולות ז'אנר אחד אני אשתעמם למוות. הוצאתי ריליס של אפרו האוס עם ווקלים של גילי יאלו, אני עושה הפקה מוזיקלית אלקטרונית לעילי בוטנר וילדי החוץ, אני מנגן בחתונות – אני חייב שהמקצוע שלי ישאר מגוון".

הבלוק. צילום: גוני ריסקין
הבלוק. צילום: גוני ריסקין

זה גם למה הוא בדרך לבלוק דווקא הלילה. "הילו מנגנת, ואני מחבב את הסגנון שלה כי היא מאוד דינאמית. מה שיפה במקצוע הזה הוא שדרך מוזיקה אתה יכול לראות התפתחות של אנשים, לחזור למישהו אחר כמה זמן ולראות כמה הוא השתנה והתבגר דרך הסטים שלו".

מועדון שמעורר געגוע: הקו מילניום (המקורי). ככה מועדון צריך להיראות ולהישמע
טראק שתמיד מרים לך: Oliver Dollar – Doin Ya Thang
מאנצ' לילי: הפיתה של ג'סמינו
גו טו דרינק: פטרון עם שתי קוביות קרח